About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 8 mei 2013

Clean your shit...and close the door... and don't look back, it's done!

Afgelopen maanden heb ik weer een hoop dingen mee gemaakt, mee gekregen, gevoeld, gejankt, you name it. Ik heb er genoeg van! Van die mensen om me heen, langzaam vloed het weg, mijn energieën wordt steeds minder besteed aan mensen in mijn omgevingen. Die gedachten van die mensen kunnen mij op dit moment niet meer beïnvloeden en schelen, het kan me niet schelen wat ze van me denken of vinden, ik laat me niet meer beperken door die gedachten en denkwijze van die mensen, ik ben zo klaar met ze en ik heb er niets aan, ik moet naar mezelf kijken en weten wat wel goed is voor mezelf en niet om wat anderen mensen van me vinden. Ze hebben pech, dan hebben ze iets om over te praten, want ze hebben zelf geen eigen leven, andere mensen leven boeit veel meer dan in hun eigen leven. Langzaam voel ik gewoon dat die eb steeds minder wordt, steeds langzaam neem ik afscheid van die mensen, het is klaar, ik voel het, het is een afscheid, maar ondanks dat wil ik toch goed achterlaten. Die proces is aan het werk, ik heb mijn doel bereikt, binnen bereik is er, op de juiste moment ben ik weg, zonder dat ze het door hebben. Ik wou dat ik eerder had moeten schrijven, blijven bloggen, maar elke keer doe ik het steeds niet, het valt soms niet mee, maar je weet in je achterhoofd dat er veel erger dingen zijn in het leven, deze dingen stellen eigenlijk weinig voor, maar je komt er wel achter wat je gaat waarderen! Kleine dingen in het leven, maken je leven groter, je wilt niet langer in een illusie leven en gemanipuleerd leven door deze maatschappij, het is belangrijk om bij jezelf te blijven. En gewoon jezelf zijn. Weet je, zodra je naar buiten stapt, dan schakel je 1 of ander manier om niet volledig jezelf te zijn, het is een metamorfose dat jezelf om schakelt in een ander persoon, die ene persoon die je hebt gecreëerd die je eigenlijk niet wilt zijn, je hoeft niet altijd aardig worden gevonden door een ander, juist dat toont zwakte van jezelf, je laat over je heen lopen, je moet je grenzen trekken en weten wat dat het klaar is en dat ze niet meer te ver kunnen gaan. Mensen die tegen mij zijn, waarvan ik niets hebt gedaan, komen zichzelf zwaar tegen, ze weten alleen nog niet hoe zwaar het gaat worden.


Dus dat!!

Sluit deze negatievelingen af en kies voor nieuwe weg, het is nu klaar en afgelopen, langzaam neem je afscheid en langzaam sluit je af, zorg dat je vooruit blijft kijken en niet naar het verleden, ook al vind je het onterecht wat men je hebben aangedaan, het is nu gedaan met ze, het is nu duidelijk voor jou waar je heen moet, sommige dingen hoef je niet af te sluiten, sommige dingen moet je gewoon zo laten en laten gaan en blijf vooruit kijken en denk bij jezelf dat het wel weer goed komt, men die zo tegen je zijn en zo jaloers en zo onwetend zijn is hun eigen probleem, daar heb jij niets meer te maken. Het is nu klaar en over! Done! 

tot ziens! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!