About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 4 augustus 2014

Op een dag..


Believe. Never stop believing. Anything is possible. If it's what you really want, it will happen. Be patient, keep trying & don't give up. Most importantly be kind to yourself. 

Op een dag houdt het op he. Op een dag is het anders, op een dag is het afgelopen, op een dag is ALLES anders. Jij hebt het zover voor elkaar gekregen en hoe je het ook wendt of keert, het komt eens keer op een dag dat het anders valt. Het kan positief uitvallen, laat we daarop houden, maar het kan ook tegenslagen zijn, maar die tegenslagen zijn niet eens zo erg, je leert ervan en je leert hoe je ermee omgaat en soms moet je door die strijd heen gaan en in jezelf blijft geloven, dat hoe dan ook, GOED KOMT. 
Die dag zul je zeker ervaren! Op een dag neem je een besluit, op een dag maak je een keuze, op een dag kies je voor jezelf en op een dag loopt het alles anders. Accepteer het nou maar, dat het zo is. Terugdraaien kan niet meer, alleen vooruit blijven kijken, leer van je verleden, leer van het heden en maak het goed in de toekomst. Jouw toekomst. Uiteindelijk wilt iedereen gewoon gezond blijven en gelukkig voelen en vooral dat ene dankbaarheid voelen, dan voel je je iets lichts in je hartje. Een warme oprecht gevoel, waarvan je zegt en voelt 'OOOOH, is dit het? ' En meer niet?... denk je dan.. die dag zul je tegen komen! 

Bij mij is het zo, ik kan pas echt juichen als het zover is. Want er kan nog van alles gebeuren. Is dat misschien toch een twijfel of ik wel in die stad wil blijven werken of wil ik eigenlijk helemaal niet werken en maar hopen dat bakken geld uit de lucht komt aanwaaien als een lawine. Wat wil ik nou eigenlijk echt? Echt??? Lastige vraag! 

Wat wil ik? Heel veel geld verdienen om mijn leven heerlijk te kunnen benutten. Delen en genieten van bakken geld. Dingen kopen die ik leuk vind en dingen doen die ik leuk vind, maar bakken geld verdienen moet je niet in de winkel staan. En dat weet ik heus wel, maar hoe meer geld verdient, hoe meer stress en ongezonder voor je lichaam en geest. En daarom is het juist heel goed, dat je weet wat je wilt. En dat is er ook. Alleen je moet niet te gierig worden. Uiteindelijk heb ik wel wat ik hebben wil. 

Ik heb mijn baan opgezegd, opgelucht dat wel, maar met moeite. Ondanks het werk, heb ik wel zeer genoten met de meiden. Zij hebben mij met open armen ontvangen en ze zijn zeer enorm slimme meiden en die moeten nog echt gaan leven en ik gun ze van harte, ik geef veel om hun, ik weet niet wat het is, maar ik zal ze zeker missen. Ook paar meiden in anders stad waar ik tijdelijk heb gestaan. Ook hun waardeer ik enorm. Ik ben zeer dankbaar voor de steun en volhardend aan het werk zijn. Ze zijn geweldig. Maar uiteindelijk wil ik toch mijn hartje volgen en ik weet dat ik een goeie keus heb gemaakt, maar waarom kan ik er niet echt van genieten?


Misschien komt het nog wel, ook omdat ik nog een maand moet uitzingen en pas volgende maand aan de slag kan en ik weet zeker dat het goed kom en dat ik nieuwe dingen kan leren en helemaal als je samen werkt met je baas, en de winkel is zo precies relax, zoals ik het wil. Alleen qua salaris is het niet zo tenderend, ik ga ietsje op achteruit, maar ik denk dat ik met gemak eroverheen kan komen. Ook omdat er niets wordt verwacht van mij, ze zullen mij gewoon de gang laten gaan. 

En ik zal me weer compleet voelen, voor mezelf, gewoon in balans, goed voor mijn gezondheid en gemoedsrust en goed voor de basis in huis en mijn relatie en de kinderen. Hierna is de volgende stap auto rijden en op dansles weer gaan. Ik ga ervan uit dat ik gewoon financieel kan handelen en daarmee mijzelf een plezier zal geven. Ik hou van dansen en dat is mijn uitlaat klep en ik mis het zo erg, al laatste paar jaar. Dit moet ik gewoon doen voor mezelf. Geen excuus meer, en ik heb ze gelukkig gevonden en gelukkig gewoon in mijn eigen woon omgeving. 

Maar goed, ik hou het even kort en ik hoop dat het goed gaat met jullie en niet opgeven. Doorgaan, mocht t vandaag niet goed gaan, dan is er nog steeds morgen en mocht het vandaag wel goed gaan, wees dan dankbaar. Meer niet. Komt goed.

Liefs! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!