About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 19 april 2015

Herontdekking


jezelf weer terug waar je was gebleven. T is best fijn om even alleen te zijn, geen andere prikkelbare energieën om je heen en focus op jezelf. Dat heb je soms nodig, om jezelf helemaal terug te keren. En zo schrijf dus ik al de hele dag op mijn blog en mijn schrift. Hoe nostalgie, schrijven, echt schrijven op papier. Het helpt mij wel, soms kan je gewoon even niet alles digitaliseren. Ook van je afschrijven is goed voor je. Ik wil mezelf af leren om minder bezig te zijn met andere dingen en mensen die helemaal niets toevoegen in mijn leven. Ik wil mijn onnodig energieën niet verspillen aan dingen die het niet waard zijn. Alleen de positieve vibes mogen komen op mijn pad en ik wil het alleen maar positieve energie versterken.

mijn nieuwe bedachte motto: To begin and understand where to start is You...
ik weet niet of die al bestaat maar die heb ik dus net zelf bedacht...
' It's start with Love and that's You!

En zo krijg je ook steeds meer nieuwe dingen erbij, juist omdat het nu goed aanvoelt en omdat je echt met oprecht vanuit je hart voelt, voel je meer positieve vibes komen. En het mag allemaal komen. Alleen al het goede mogen komen op mijn pad, op mijn vibes.


En zo is het. Ik zoek ook steeds meer positieve  dingen op die echt goed voor mij kan zijn. En iets wat helpt om op mijn eigen pad te blijven en niet afdwalen door naar anderen te blijven kijken. Soms kan instagram tegen je werken of juist motiveren. Dat hangt van jezelf af. Vaak moet je niet met emoties bekijken, maar met andere inzicht bekijken. Doet het wat met je, voelt het positiefs of niet. Zo niet, dan moet je niet naar kijken. Gewoon niet doen. Kijk alleen dingen die goed voor je zijn. Het helpt niet om jezelf te bekritiseren in dingen waar je niet goed bent of dat niet hebt. Het is allemaal illusies en we kiezen nog steeds zelf onze eigen pad en keuze, dus de keuze ligt aan jou. Wat zij doen, moeten zij zelf weten, of het nou goed is of niet. 


Makkelijk gezegd, dan gedaan. Ergens moet je gaan beginnen met iets. 't Maakt niet uit wat, als je maar begint met 'n letter, muziekje aan, schrijven, bedenken, opzoeken, ga op onderzoek uit, zoek motiverende teksten op of plaatjes wat goed aanvoelt. Of als je echt niet uit komt, ga dan aan de wandel, ga even uit huis, geniet van de natuur om je heen, even ontladen en kom je uitgerust terug en voel je je niet meer onrustig. Frisse lucht halen helpt heel veel. Het maakt je geest vrij, even op adem terug te komen, misschien kom je iets tegen wat inspiratie geeft. Laat je verrassen wanneer je naar buiten gaat. Verwacht niets, alleen al het goede mogen op je pad komen en kies voor jezelf. 



Good vibes, niet voor niets trekken mensen elkaar aan met positieve energie. Het helpt je doelen te vergroten en meer kennis te vergaren en je energie verdubbelen en je hebt er helemaal zin in! 

Dat is het voor vandaag. Ik moet me klaar maken, mijn ME-TIME is bijna voorbij. Even me verplichtingen voldoen en morgen weer een dag! Ik merk nu dat ik geen last meer heb van mijn RSI pols, apart he! 

Ciao! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!