About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 18 mei 2011

zonder woorden en daden

lieve mensen, door een beetje inspiratieloosheid kwam ik even niet aan mij  eigen woorden toe om iets bij te vullen, want ik wil niet zomaar iets uit e lucht halen, het moet wel oprecht zijn vanuit me zelf, anders schrijf ik niet lekker. Er is afgelopen paar weken veel gebeurt, waar ik soms even geen houvast heb, maar toch uiteindelijk weer wel. Ik merk zelf hoe snel ik om kan slaan naar het vertrouwen toe. Als je iets negatiefs kreeg of mee kreeg kan je de hele dag zo neerslag voelen maar afgelopen tijd kan ik weer snel omslaan. Ook ik ben maar een mensje, maar ieders eigen gevoelens hoor. Wat ik hiermee wilde zeggen is, ik kan soms heel lang neerslachtig blijven, maar steeds zegt het stemmetje, kom op, je kan het, het is niet het einde van de wereld en morgen is er weer een dag met nieuwe kansen!. Heerlijk zo'n stemmetje! Maar goed, het waren geen leuke ervaring maar toch ben ik ze wel dankbaar, want dan weet ik van mezelf dat ik dit allemaal aankan. En niet meteen in paniek moet raken als iets niet gaat. Je kan er zo onzeker van worden maar gelukkig weet ik mezelf wel in toom te houden, maar, maar als je voelt dat je op dat moment moet huilen, moet je huilen, dan laat je het helemaal los, helemaal van je af huilen en move on! En zo duurt de teleurstelling ook maar heel kort! ik zit nog steeds op de helft van mijn doelen, maar iedere dag is een uitdaging! Het leven is wel stuk duuurder geworden maar als je gezond verstand hebt, doe je het goed! Ga er altijd vanuit dat het goed komt. Altijd positief blijven, hoe dan ook en behoud je karma clean. Blijf trouw en de waarheid naar jezelf toe, wees niet bang voor wie je bent, men moeten je toch accepteren zoals je bent. Wat je zelf maakt, kan je ook weer breken. Geef jezelf de ruimte om iets te doen en niet steeds afhangen van een ander. Zorg voor jezelf een kleine afleiding, iets waar je niet veel van na hoef te denken. Leven is onvoorspelbaar maar nog steeds kun jij met je gedachten heel wat van maken. Wat jij denkt, komt het ook naar je toe. En nu denk ik aan sushi! hahahaha.... fijne dag nog lieve mensen! liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!