About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 7 mei 2011

Jammer.....maar toch....

Uiteindelijk is het je eigen keuze, je eigen verantwoordelijkheid. Maar helaas neemt men dat niet gauw aan, ze geven eerder een ander de schuld, waardoor ze zichzelf beter wilt voelen en op die manier doorgaan met hun leven, maar uiteindelijk komt het weer bij je terug om je te herinneren dat het ook jouw eigen schuld is, dat je die fout hebt gemaakt maar niet erkent en dan blijf je steeds hetzelfde lesjes leren tot je het wel hebt geleerd en toegeeft aan je eigen fouten/lessen/keuze. Men vindt zichzelf heel vaak bewust of onbewust heel zielig of handel meteen in een slachtoffer-rol dat ze het niet meer kunnen. Ze moeten eens beter weten, zolang je in nederland woont en je bent nederlands dan heb je het echt niet zwaar hoor, andere werelddelen hebben het veel zwaarder, ze beseffen het niet dat het hier niet zo zwaar is, zo ondankbaar!!!! Waarom als je iets zegt, de kern van de waarheid, gelijk aanvallende opmerkingen maakt, terwijl die ene waarheid gewoon de WAARHEID is??? Zwaar is het he! Maar goed, ieder mens moet maar doen waar die goed bij voelt en als dat op die manier is, prima. Je komt er wel achter.

Ongeacht de situatie waarmee je zit, weet je ook wat het gevolgen kunnen zijn, vooral als je vrienden je helpende handen aanbieden en dat je op deze manier misbruik van maken, dan heb je het snel door dat je het verkeerd onderschat. Ben je goed voor je medemens en haalde ze eigenlijk een vervelend streek bij je. Heel jammer en teleurstellend maar zo zie je weer dat je diegene niet zo goed kent zoals je denkt. Uiteindelijk zie je de ware aard naar boven komen. Ook in mijn dromen zie ik de ware aard, al wil je het niet zien, maar helaas is het eenmaal zo en het is de kern van de waarheid.

Maar goed, je moet zo denken, ' mocht niet zo zijn samen, dan is er genoeg andere medemensen die wel bij je passen' ... life goes on! Twijfel er geen moment aan jezelf. Sommige willen juiste misschien te veel aandacht en een ander niet. Het komt en het gaat, je ziet vanzelf wat er echt werkelijkheid overblijft. En als je weet wie het ook mogen zijn, klampt dan niet te veel aan vast, uiteindelijk heb je je zelf nodig om door te gaan, uiteindelijk moet je het zelf doen!

Ik heb mijn lesje geleerd in ieder geval. En daarbij sluit ik hiermee af!


Afgelopen weken heb ik het best druk gehad, meerendeels door me werk en ik ga verhuizen eindelijk naar een eigen vast woning! Mijn dromen komen in ieder geval wel uit, maar stap voor stap, je moet er wel wat voor doen, het komt niet zo maar, je moet het wel in beweging brengen, te lang afwachtend zijn is ook niet goed, maar te gehaast te werk gaan is ook niet goed, balanceren is toch het beetje lastig, je moet enorm veel geduld en veel vertrouwen hebben en houden en positief te zijn voor jezelf, op welke manieren dan ook. Uiteindelijk krijg je je doelen wel voor elkaar. Maar er is genoeg te beleven in jouw eigen wereld. doe lekker waar je van houdt, waardeer jezelf zoals je bent en als je zin hebt om te delen, doe je dat. Blijf trouw aan jezelf en twijfel geen moment aan wie je bent!!!!

Liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!