About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 23 september 2012

Wees trots, wees meer positiever, durf meer jezelf te zijn, daag je zelf uit...!

Nou morgen zal ik wel weer alleen zijn. Maakt niet uit, ik vermaak me wel, moet toch nog even beetje uitzieken. Maar nu even dit voor ons. Laten we nu gaan beginnen van start te maken, meer positiever te zijn voor en over onszelf. Wat mankeren we nou? Zijn we gek geworden om zo te laten voelen! We willen niet meer verdrietig en angstig leven, met al die onzekerheden. 

Zeg deze teksten iedere dag hardop tegen jezelf in de spiegel of waar dan ook, tijdens douchen, schoonmaken, koken, in de wc, waar dan ook, tijdens het aankleden en opmaken of scheren, doe het op z'n minst met liefde voor jezelf. 

Kijk in de spiegel en zegt tegen jezelf:

Ik hou van jou, zoals je bent, zoals je waard bent, zoals je schijnt, zoals je straalt, je straalt liefde uit. 

Je bent een energieke persoon met goed hart, met goede bedoelingen voor anderen en voor jezelf. 

Je bent een waardige persoon, die Hier en NU aanwezig, met een goede en liefde volle reden in DIT leven. Je bent het waard om voor te leven. 

Je bent een geweldig mens, je bent een geweldige persoon, collega, lief en toegankelijk. 

Jij bent het WAARD. Je bent een waardevolle persoon. Ik waardeer je heel erg, ik waardeer je ieder moment, ik ben je voor altijd dankbaar. Ik hou van je zoals je bent. 

Doe dat maar eens met je telefooncamera, neemt het maar op, het klinkt gek en raar, maar doe het maar en sla het op. Elke keer en elke dag gewoon er even naar kijken en zie en voel dat er veranderingen in je leven komt. Woorden zeggen en doen zoveel met je. Fysiek niet, geestelijk wel. 

En zegt deze teksten iedere dag:

Ik ga angstloos het leven tegemoet in. Ik ga zonder angst het leven instappen. Ik heb geen angsten in mijn leven nodig, ik nodig ze niet uit, ik heb ze niet nodig! Ik heb voor altijd mijn liefde, want liefde bevrijdt, geneest en heelt alles in mijn leven, ook voor mijn kinderen, en mensen van wie ik hou. 

Succes! Je kan het! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!