About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 4 december 2015

Een boots under je ass nodig

Tja, ik weet het, het is geen normale titel, maar dit was als eerste opkwam. Een schop onder je kont. Hele week lekker vrij geweest, weet dat ik morgen moet werken, waar ik totaal geen zin in heb, maar die dag kan zo voorbij gaan en begin ik weer normaal op de dinsdag. Maar zoals je weet, ben ik er beetje klaar mee, maar ik moet mijn gedachten nog steeds trainen in positief denken en gedachten versturen. Gedachten die je hele dag laat sturen is niet goed, dus vandaag wil ik wat meer productief zijn dan gisteren. Maar gisteren was het mijn nietsdoen dag en was prima.

In ieder geval weer werk zoeken, na 12 wil ik me slaapkamer gaan veranderen, eten, douchen en misschien even naar buiten wandelen, want het is mooie weer vandaag! Vandaag voel ik me goed, zo'n dag van ' I feel good'... inside and the outside.

Even losse gedachten: ik ben series aan het kijken en dit keer is het Nashville en helaas heeft die mij ook gepakt, want het is spannend dramaserie! Anyway, er is een scene over vader en dochter en dat is soms best moeilijk, want ik wou dat ik een vader heb gehad in mijn leven die om mij gaf en mij had geleerd om wat meer zelfvertrouwen en kracht te geven over bepaalde dingen in het leven die mij te wachten stond. Maar het maakt niet meer uit, want het is allemaal verleden tijd en het is voorbij en ik ben nu hier zoals ik nu hier ben en ik heb mezelf 'gecreƫerd' en ontwikkelt als een sterke vrouw (bescheidenheid) en iedere keer na zoveelste misverstanden en fouten heb ik geleerd om meer voor mezelf op te komen en ervoor te gaan. En ik weet donders goed, vandaag dat ik van mijn leven houd en dat mijn leven meer waard is dan ik ook had gedacht. Ik zou niet meer minachtend denken over mezelf en ik gun mezelf en de hele wereld heel veel liefde en geluk toe met goede gezondheid en that's all matters!



Ik weet dat ik mezelf niet afhankelijk moet stellen van een ander en niet door een ander mijn leven laten leiden. Ik ben mijn eigen baas en ik weet wat ik wil en ik kan dit ook allemaal aan!

Even wat anders, gisteren trof ik op de Facebook een blogsite van een meisje aan en die schreef zo'n beetje wat ik schreef over wat ik nu doe, het was net alsof zij van mij had afgekeken of iets of het moet toeval zijn die iemand ook zo denkt, anyway, het maakt niet uit, ik gun het haar ook en ik besef wel dat zij meer lef heeft dan ik. Ik weet niet of ik ooit kenbaar ga maken over mijn blog, omdat het meer dagboek blog is en ik wil niemand kwetsen en laten weten hoe ik over bepaalde dingen denk en het is best wel fijn om anoniem te zijn, want je kan je verhaal niet altijd kwijt en als er maar iemand kent die mij kent en dan zal mijn anonimiteit anders worden. Er zijn mar 1 of 2 mensen die weten dat ik dit schrijf en dat wil ik voorlopig zou houden. Maar goed, ik vond het wel leuk wat ze schreef en die heb ik dus ook geliked en ja waarom niet.



Maar goed, nu moet ik chasing my dreams! Wat wil ik precies en hoe ga ik nu verder? Ik heb in ieder geval een vacature gezien en die ga ik solliciteren en maar afwachten of ze interesse hebben en tot nu toe heb ik niets te verliezen. Ik weet dat ik weg kan gaan bij waar ik nu werk en ik zegen mijn huidige werk met liefde en ik laat met liefde positieve energie vrij en ik moet gewoon verder en bij dit bedrijf kan ik niet groeien en verder ontwikkelen en daar laat ik mezelf niet tegenhouden.

Dus wish me luck en het komt goed!

liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!