About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 3 december 2015

vrijheid

In plaats van IK WIL, moet het zijn IK BEN/ IK HEB om je gedachten te veranderen en de juiste energie sturen. Je wensen laten uitkomen en voelen dat het goed komt. Hoe dan ook, je moet goed voelen op dit moment over jezelf. Alleen een goed gevoel brengt en trekt meer geluk naar je toe. Als je goed voelt over alles, komt er ook alles goed met je. Alles bedoel ik met je gezondheid, welvaart, succes en geluk. En alles wat je maar wenst. 


Ik ga op zoek naar wat ik kan, 
grenzen verleggen is het plan...
Geen goed of fout
geen regels voor mij
Ik ben vrij

( dit is een stukje tekst uit de tekenfilm "Frozen" - ook dat helpt!)


anyway... tot very soon weer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!