About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 29 november 2015

Het sleutelwoord


van geluk is gelukkig voelen. Alles wat jij juist niet wilt, moet je daar niet op concentreren maar op dingen die je WEL wilt, hoe vaak ik het ook blijf herhalen, alleen daardoor kan je zelf beoefenen tot je het wel voelt en begrijpt hoe die energie stroom van positiviteit werkt. Alles waar jij op concentreert op dingen je wel wilt, komt het naar je toe. Al is het onverwacht iets, maar niets kan tegen je werken tot jij zelf in de negative sfeer zit. Veranderen je denken tegelijkertijd in iets positiefs waar jij je JA op kunt zeggen in plaats van NEE.

Zeg je naar het leven toe en laat je verrassen wat er nog moet komen. Alles wat tegen je zit, is het NEE, alles wat goed zit, is het JA. Ik weet niet of je nu helemaal begrijp wat ik bedoel en dat maakt niet uit. Ik heb namelijk een goed boek gevonden en dat is zeker een aanrader voor jong en oud. Blijf het herhaaldelijk lezen tot je het voelt en begrijpt hoe die energie stroomt werkt.


als je eenmaal begint, blijf je lezen tot je helemaal uit hebt. Onderstreept met een potlood een reminding die je terug kijkt of schrijft zinnen over om je gedachten daarmee te helpen om positief te blijven en in een goede energie stroom te blijven. Open de 'kraan' op de juiste manier. Blijf die 'kraan' open houden. 

Hier een paar voorbeeld uit het boek:

Als je eenmaal hebt ontdekt wat je wilt, moet je er voor zorgen dat dat echt, doen alsof, of je een andere keer herinneren die net zo was, maar blijft er aan denken totdat je in dat gevoel komt. Blijf tegen jezelf praten over wat je WEL wilt, totdat je BETER voelt. 

Je bent hier om dingen te kiezen die je kunt waarderen, waardoor je net zo gaat vibreren als de perfecte condities, zodat je perfecte condities kunt aantrekken. 

Er vloeit een stroomt pure positieve Energie naar je toe. 

Ik kies altijd gedachten die goed voelen.

Hoe goed jij voelt, hoe gelukkig jij ervaart, hoe meer het Goede naar je toe komt. 

Als je goed voelt, laat je de Stroom toe...

Voor zover, de rest moet je echt zelf lezen, op jouw manier. Het is een leuke boek voor jongeren, tieners en verlate leeftijden. Het is een lekker weg lees boek en je kunt het herhaaldelijk blijven lezen en wie weet snap je het helemaal niet waar het over gaat, is ook niet erg. Gewoon lekker lezen en je komt vanzelf wel tegen. 

Verder ben ik deze week heerlijk vrij geweest, ik voel dat ik op een goeie manier mezelf aan het opladen ben, andere mindset, ontspannen en veel lezen en alleen dingen doen waar ik zin in heb. Ik voel die rust groeien in mij en ik doe niets tegen me zin. Ik ben ook actief weer op zoek naar werk en doe me best positief bezig te blijven. 

Ik ben nu met een nieuwe roman bezig dat heet 'Geknipt voor jou - Chantal van Gastel'.. Dus ben benieuwd. Dat ander boek van de Voddenkoningin was echt leuk om te lezen. Inspirerend vooral, zeker een aanrader. 

Verder is het belangrijk dat je linkendin actief blijft behouden, hoe meer connecties jij hebt, hoe meer kansen jij kunt krijgen om te vinden naar je ideale baan. En soms moet je beetje brutaal zijn om gewoon te doen en ja je hebt niets te verliezen, alleen je moet natuurlijk niet t ver gaan. :)

anyway, fijne dag, het is echt november rainy day dus niet somber daardoor, ga lekker lezen en NETFLIX!!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!