About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 21 februari 2011

I'm fine, thanks and how are you?

Beste Lieve mensen,

Ik hoop dat jullie een fijne leerzame dag heb gehad vandaag maar de avond is nog jong en kan nog heel veel verrassende dingen gebeuren, soms kan je wel tegenslagen krijgen of een teleurstelling, maar kom op, er zijn veel ergere dingen en morgen is weer een nieuwe dag! Niet te lang blijven piekeren, wat er gebeurt is gebeurt. Je hebt er van geleerd en volgende keer is het beter. Al heb ik zelf een teleurstellende dag, maar ondanks dat, de zon scheen heerlijk maar het was nog wel koud ^.~ Maar goed, het voelde zo dichterbij die mooie lente weer. Maar daar gaan we niet op wachten he. Voel je je goed en doe het goed en leef goed. Ik heb positieve affirmaties opgezegd en gedacht en toen voelde ik me weer goed. Dus op gegeven moment dacht ik 'oh het valt best mee'... ik vroeg aan mezelf 'wil ik dit wel voelen of is het wel goed voor mij om zo te voelen? Nou beide antwoorden waren NEE! Dus waarom zou ik mezelf nog meer gek laten maken. Ik kies ervoor om me gelukkig te voelen en ik weet dat geluk in mij zit en naast me zit. ik ben dankbaar voor deze ervaring en ik geloof en weet en vertrouw dat morgen weer goed komt. Dat wens ik ook voor jullie allemaal! Geniet NU lekker van je jonge avond en ontspan. Komt goed.

Alleen even dit stukje reminder voor jullie en voor mij:

Een manier om het 'heilige nu' ten volle te benutten, is door jouw aandacht te richten op wat er juist op dit moment om je heen gebeurt en te proberen dat zo goed als je je kunt te waarderen, respecteren en op waarde te schatten'....

Ja ik hou van zijn positieve boek!

Fijne liefdevolle relaxe avond!

Liefs Puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!