About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 16 februari 2011

Today .... wednesday

For some I'm wright in english or dutch, I like them both, but there's a language link you can change anytime to read my blog.

Today I woke up and see the blue sky and the sun shine, feeling and seeing good, see that I'm healty, I'm grateful and I knew and know that's everything happend with a reason and everytime you must be thankfull that you woke up this morning.

Today you live here and now. Don't go to far with your thoughts of mind. Just be here, just stay here and enjoy your every seconds moment you live here! That's the taoisme. When you want to be there, you are already here!

Verder lees ik ook heel veel boeken, 1 van mijn NU favoriete boek heet 'Vandaag nog gelukkig zijn' van Robert Holden. Het gaat over tijdloze wijsheid voor meer geluk, liefde en succes in je leven....
Ik lees al jaren dat soort boeken, zelf hulp boeken noemen ze dat. Maar dit boek heeft me toch even iets anders wakker gemaakt. Ik lees namelijk veel spirituele boeken, wat helemaal niet verkeerd is, maar dit boek is rationeel vertaald en daarin kon ik me zeer goed in balans te vinden tussen andere spirituele boeken. Want ik hou namelijk niet van die wetenschappelijke rationeel geschreven boeken, want die lees je maar half en liggen die maar mooi in de kast. Maar dit boek is voor iedereen een aanrader. Die heb ik pas geleden gekregen van mijn vriend, die al jaren in de kast stond. Of eigenlijk in de doos. Tijdje geleden vroeg ik aan hem, ik wil iets lezen wat mij insprireert, ik lees zoveel maar niets maakt me wakker, tot opeens hij met dat boek aan kwam. En eenmaal begon te lezen, blijf ik lezen, herhaling, herhaling en herhaling, elke tekst, elke zin, elke humor, het is zo herkenbaar. Vanuit zijn boek zet ik ook wat wijsheid ertussen, soort van de boodschappen van de dag.... En vele andere positieve affirmaties. Mijn doel is geen doel. Het enige wat ik wil is dat je gelukkig bent en dat je van jezelf houdt. Meer niet. En als je dat hebt en het zit in je, kom je er heel ver mee.

Bij deze korte bloggies van puccy! Fijne dag!

1 opmerking:

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!