About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 15 juni 2013


I really love this picture.

Zaterdag, eindelijk, de zon komt even langs, hopelijk blijft hij wat langer. Ik kan wel elke zonneschijn gebruiken. Ik zit namelijk in een beetje diepe dalen met valkuilen, maar ik sta er altijd weer op en klim er weer bovenop. Je zult wel moeten! Je kunt niet blijven zitten tot iemand z'n handje reikt en je optilt, je bent geen klein kind meer, een volwassen mens dat moet accepteren zoals het is. Alles heeft z'n redenen, maar elke redenen heb je er zelf voor gekozen, de weg waar je heen baant en wilt gaan, al heb je misschien de verkeerde keuzen gemaakt maar hebt nooit spijt, je leert er alleen maar van en ga niet op ontkenning fase in. Wees gewoon jezelf en durf je zelf te zijn, je hebt het recht om te zeggen, denken en doen wat je wilt en wat goed voor jezelf is. Als je deze situatie niet kan accepteren, ga dan kijken wat er wel andere mogelijkheden zijn, maar never give up on hope! Ga ervoor en blijf erin geloven. Iedere dag zou wel een gevecht zijn, maar het is ook weer een overwinning, want iedere dag begint met iets nieuws en het oude heb je het overleefd! 

Elke iets inspireert me wel. Bepaalde interesse waar ik van hou, inspireert mij. Ik zou altijd gek op mode blijven, ik hou van nostalgie spullen, uiterlijk, het heeft iets warms, vol liefde en verouwend. Het is bijna uniek geworden, ik wil me niet mee laten sleuren door deze huidige negatieve maatschappij. Het nostalgie heeft toch iets positiefs, er was vroeger veel meer gewaardeerd met wat je hebt, vele neigt daar aan, het heeft iets vertrouwend, ik neig zelfs elke keer daar naar toe. Ik spendeer niet veel geld uit aan dagelijkse mode, wat iedereen zelf moet weten, ik wil toch wel weer het tegenovergestelde, ik wil me niet 1 van die kloontjes zijn, ik winkel liever 2ehands, kringloopwinkels of vintage stores. Daar kan ik helemaal uit me dak gaan, dan leef ik. Al die unieke spullen, wat tegenwoordig zoveel meer geeft. Qua gevoel dan. 

Maar goed, ik wil heel graag iets hebben en doen wat mij erg gelukkig maakt, en volgens mij ben ik aardig op weg, alleen met steun, geduld, hoop en vertrouwend kom ik er wel. Ongeduldig is mijn zwakste eigenschap. Ik vind dat ik genoeg heb gewacht, ik wens spoedig gauw iets te ontvangen, wat echter bij me past en dan heb ik het gevoel dat ik verder ben dan dit. Maar nogmaals, ik ben zo blij dat iedere dag een nieuwe morgen heeft, met een nieuwe kansen! En nieuwe overwinning. 

Dus hou vol lieve mensen, we komen er UITEINDELIJK wel!

blijf bij jezelf en be happy! 

liefs P. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!