About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 24 november 2015


Ik vind dit zo mooi plaatje. Kon ik maar dat meisje zijn. Even weg van deze wereld. Gewoon even alleen en in me hum zijn. Niets voelen, behalve voelen dat ik leef. Dat ik leef voor mezelf en niet voor de buitenwereld. Als ik haar zo zie, zie ik zorgeloos, maar ook kwetsbaar. Maar hoe iemand anders het ziet, is ieder z'n eigen gevoel/ding. Hoe ik me nu voel, is moeizaam, leeg en levenloos. Ik ben dagelijks op automatische piloot. Ik sta op, ik ontbijt, douchen, aankleden, trein, op me werk en doe dagelijkse stuff. Dan kom ik moe thuis, moe van het weer en moe van sommige klanten en moe van mezelf, omdat ik nog steeds niet tevreden ben. Het klinkt allemaal zo ondankbaar en misschien is het zo, maar zo bedoel ik het niet. 

Kon ik maar dat ene meisje zijn, gewoon voor paar dagen. Even helemaal mezelf opladen. Gedachten worden dingen. Tussendoor kijk ik naar 'the secrets'... ik denk dat ik zo'n ruim 8 jaar geleden voor het eerst zag en ik geloof ook wel dat het werkt. Energie is een kracht. Een kracht die in jou zit. Jij voelt, denkt en deelt. Ik denk dat mijn vragen steeds op kleine dingen worden beantwoord. Ik was vandaag gefocust op antwoorden. Concentreren en focus op juiste dingen. Ik zoek naar afleiding of aanleiding om iets anders bezig te zijn. Mijn gedachten moeten veranderen. 

Energie is een sein kracht die je sent naar de universe. Je gedachten kracht zendt juist dingen vanuit je energie naar buiten, vanuit je gevoel, vanuit je overtuiging en vanuit je emotie, waardoor je het steeds zelfde aantrekt. In feite moet je steeds bedenken dat je wel de juiste signaal moet versturen. Als je steeds concentreert op dingen die je niet wilt, dan krijg je het juist. 

Aantrekkingskracht is ook een energie, energie brandt vuur en brengt tot leven. Zo is dat ook met het signaal, je gevoel en je gedachten stuurt. Door jouw gedachten energiekracht, het trekt als een magneet. En het komt naar je toe. Je hoeft alleen maar te wensen, juiste dingen wensen en voelen alsof je het al hebt. 


Het helpt wel, die mooie plaatjes van Pinterest. Het geeft het gene aan waar ik ben en hoe ik me voel. 
Dankbaarheid gevoel is ook een energie kracht. Het brengt jou ook een positieve gevoel toe, waardoor je beter gaat voelen en beter dingen gaan bedenken. Positieve mensen trekken ook alleen positieve mensen aan. Die trekken elkaar aan als een magneet. Dus ze zeggen ook, ga met de juiste mensen om, die jou ook gunnen en niet misgunnen. En niet om je alter ego te versterken, maar je eigen Ik-vorm gaan krijgen en krijgen wat je hebben wilt. 

Dus het is me nu wel duidelijker dat energie eigenlijk een kracht is, die ontstaan uit je gedachten, je emotie en gevoel. Zolang jij goed voelt, binnen in jou, komt er ook goeie dingen naar je toe. En voel je ook goed en ga je maar door en door en die energie is oneindig en je wordt er niet moe van, je voelt je alleen maar meer gezegend en dankbaar voor alles en je zult ook bewuster leven en meer genieten. 

Energie = Kracht = Gedachten = Gevoelens = Emotie = Acceptatie = Vertrouwen

Stap 1 = vragen - Stap 2 = geloven (geloven dat je het al hebt) Stap 3 = Ontvangen (voel dat je het krijgt, ontvangt en dat het naar je toe komt en vertrouwt en je moet het voelen, echt voelen, dat je het al hebt. Zeg ik nog een keer. Gevoel brengt energie en energie is een kracht en een kracht zorgt dat het naar je toe komt. 

Maar je moet er wel wat voor doen, je moet zelf die proces brengen. Doe iets wat het naar je toe brengt. Zie een plaatje, schrijf je wensen op en ga op zoek, begin een stap te nemen en geloof dat je op de juiste weg bent. 

En zo stop ik voorlopig. Grappig hoe bepaalde dingen zoals pinterest plaatje mij inspiratie geeft en ondertussen dat ik naar the secrets kijk, mezelf inspireert om daarover te schrijven. Dat is ook prima! 

ik ga en tot later! Thanks for reading! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!