About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 23 november 2015

ik weet niet waar ik moet beginnen. Maar ik besteed mijn tijd zeer nutteloos vandaag. Steeds op instagram en youtube kijken helpt ook niet. Ik raak er niet geïnspireerd maar juist meer deprimerend. Ik werk mezelf tegen en ga ik zo erg op mezelf neer kijken. Ik wil iets doen wat mij juist goed doen. En dat moet ik ook doen. Lezen, lichaamsoefeningen doen, huis beetje schoonmaken, bijwerken de rest. Over 2 uurtjes komt me vriendje al weer thuis. I love my spare time. Maar goed, ik heb nog voorlopig genoeg dagen om mezelf te benutten.



Weet je, als ik iemand zie of foto bekijk, dan weet je het eigenlijk al, dat diegene in zich heeft. Ik noem het 'succes-face' Een gezicht dat straks famous wordt, een gezicht, dat succes gaat maken, je weet het gewoon dat bij diegene gewoon gaan lukken. Maar dat wil niet zeggen, dat jij zelf niet zo bent. Iedereen heeft een andere kwaliteit en bij sommige liggen die geluk al in hun wieg.

De een moet harder werken dan een ander. Of het lot heeft al besloten wat het gaat worden, maar nog steeds kan jij bepalen welke pad jij op wilt gaan. Laat je door niets tegenhouden en haal jezelf niet neer. Want alleen JIJ kan je leven regisseren en niemand anders. Dus alsjeblieft, maak jezelf niet gekker dan nodig is. Blijf zoeken naar de juiste afleidingen en ga gefocust op zoek naar de juiste inspiratie en ga ervoor!


Ik heb de laatste tijd weinig inspiratie, vandaar dat ik er niet zoveel was met bloggen. Ik wil eens wat anders schrijven dan maar over hetzelfde verhaal. Ik wil gewoon verder met mijn leven, verder met mijn ontwikkelingen. Dus ik wil ervoor gaan, maar er moet toch iets op mijn pad komen, dat mij impact gaan geven.

Dus ik ga maar regelmatig genoeg quotes vanuit Pinterest posten. Vaak zeggen die teksten voor mij al genoeg. En als ik echt verder ben met mijn ontwikkeling zal ik er weer gaan schrijven, over wat anders of het moet iets zijn, dat ik kwijt wil!

Laatst sprak ik met een collega, die ik meestal alleen aan de telefoon spreek. Ik heb haar eens goed bijgepraat, want ik ken haar niet echt, via telefonisch klinkt het zo oppervlakkig en onpersoonlijk. Afgelopen zaterdag gingen wij met z'n allen uit eten bij 'n tent, die helaas niet goed heeft uitgepakt voor mij, want ik had helaas last van mijn buik. Anyway, als je haar zou zien, zul je denken dat ze 'n brave huisvrouw is, die af en toe bijwerkt als boekhoudster voor 2 dagen. Maar ik ben er achter gekomen dat ze ook iets anders erbij doet, om meer geld verdienen, dus wie doet dat nou niet, tegenwoordig. Maar goed, toen begon ze over haar hobby en dat is schilderen. Ik vind altijd leuk als mensen iets kunstzinnige dingen erbij doen, vind ik best fascinerend. Maar toen vroeg ik aan haar, wat voor schilderkunst ze maakt, zei ze.. abstract... Dat is zo totally apart. Vanuit buiten kun je niet echt oordelen hoe iemand is of wat er in z'n hoofd in gaat.

Dus ja, ook eens wat anders, dan de andere roddellades van mijn werk. Ik vertrouw hooguit maar 2 van mijn collega's, voor zover. De rest is maar een bijzaak, eigenlijk voel ik het al dat ik toch niet langer gaat blijven bij deze huidige werk. Ik kijk er al naar uit om moeten afzeggen, ontslag nemen en afscheid nemen van ze. Er komt iets anders voor mij op mijn pad en ik ga ervoor. Ik weet zeker dat mijn keuze goed beloond wordt voor mezelf en door mezelf!

Dus.. NEXT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!