About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 23 november 2015

Bijna december 2015

De tijd heeft gevlogen! Tenminste, soms heb ik het idee, dat juist langzaam gaat. Die rustige periode voor de sinterklaas en kerst, iedereen let natuurlijk op z'n centjes en ja dan sta je wat langer stil in je werktijd. Maar goed, het is nog maar even en het is zo voorbij. Ik ben komende 12 dagen lekker vrij, alleen de 2 tussendoortjes op de zaterdagen moet ik wel werken, maar dat is niet erg. Ik vind niet erg om te werken, maar ook niet erg om thuis te zijn, dus beetje afwisseling is goed voor me. Ik heb zoveel tijd nodig om mezelf echt volledig goed te 'herstellen', tenminste, ik probeer mezelf balans te geven, wat ik erg mist laatste tijd.

Ik ben soms even de weg kwijt en kan ik mezelf niet volledig zijn. En het huis schoonmaken moet ook gebeuren, die moeten weer aangepakt worden. Alles eigenlijk en het irriteert me zo erg, dat ik geen rust voel in mijn eigen huis. Het liefst wil ik vluchten en opnieuw beginnen, ergens anders, in een andere stad, het liefst. Amsterdam, wanneer maak je een plekje voor me vrij???

Maar goed, ik wil me beter gaan concentreren op dingen die ik verlang en wil. Een andere werkplek, andere werkgever/geefster, liefst in Amsterdam, zeer goed betaalde salaris, ik wil sparen voor mooie dingen in het leven, voor mezelf. Ik wil geld overhouden iedere maand. Ik wil permanente make up me wenkbrauwen bijwerken, heel veel tattoo's,  een eigen computer/laptop, goeie paar schoenen die niet pijn doen, goeie winterjas, kledingkasten, lade kasten en ontspannen.

Ik ben bezig met afleiding om mijn gedachten op de juiste spoor te blijven, maar mijn moed zakt 'n beetje. Dan pak ik een boek, en zou ik moeten lezen en doe ik het niet. Of meer lichaamsbewegingen doen, mediteren, schrijven en bloggen. Mijn eigen luiheid houdt me tegen en ik wek alleen maar meer negativiteit en dat wil ik niet!

FOCUS FOCUS FOCUS FOCUS FOCUS - pfff.... I'm tired of MEZELF!

Een ander baan gaat mij zeker lukken, ik zal zeker een goeie investeerder vinden, die in mij gelooft, die mij zeer goed betaalt voor wat ik doe en waar ik goed in ben! De omzet vergroten en verrijken!
Met die gigantische salaris kan ik heerlijk ruim van leven. En andere omgeving ook mee helpen.

Ik heb 'n vacature gezien, wat mij heel erg leuk lijkt maar de functie is 'n beetje teveel gevraagd voor 'n ervaring en dat heb ik helaas niet veel, al ben ik wel erg leergierig, maar het is teveel gevraagd of je  er wel doorheen kom. Ik kan altijd proberen, maar dan neem je die functie niet serieus. Dus dat wil ik dus ook niet verpesten. Ik moet wel denken om mijn eigen imago. Ken ik maar iemand in die wereld, waar ik mezelf erdoorheen kan prikken en daarin in die ervaringen groeien. Op ten duur moet je toch vooruit denken en meer risico gaan nemen. Ik ben namelijk toch niet zo goed in brieven maken, maar proberen kan geen kwaad toch?

Ik weet het nog niet. Ik wil mezelf ook niet voor lul zetten. Ik heb niet veel ervaring met cijfers maar ik weet er wel veel van. Want ik weet dat ik het kan leren dus waarom niet, toch? Maar goed, ik moet beter concentreren op andere dingen. Goeie dingen.


de rest volgt...voorlopig even dit... ciao! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!