About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 25 september 2011

How are you?

Hoi,

How are you? Het is lang lang lang geleden. Eigenlijk had ik het allang moeten schrijven maar ik kon maar niet, tja, alweer vast in mijn eigen leventje. Soms denk ik, wat stelt mijn leventje nou voor? Voor wat? Maar goed, laten we niet negatief doen, ik moet doen wat ik leuk vind en dit vind ik leuk! De tijd vliegt voorbij! Zo snel dat ik het zelf niet kan bijhouden, maar gelukkig leef ik wel bewust. Misschien te bewust, soms wil ik wel eens uit de realiteit stappen en in me mooie wereld toestappen en voorlopig daar blijven en bij me ZEN blijven :)
Maar helaas... soms moet je terug komen en niet te lang zweven. Tja ik ben een zweverig mensje. Maar goed, ik heb inmiddels wel de baan die ik heel heel heel heel heel lang wilde. En wat denk je? DIT IS 'M OOK NIET! Maar ik ben wel dankbaar voor deze uitdagingen en nieuwe ervaringen, soms gaat het wel en soms gaat het niet. Ik zet me verstand op nulletje en doe mijn werk, PUNT. Maar zo moet het niet zijn, zo lijdt je lichaam eronder door. Al heb ik wel in mezelf vergist, dat gebeurt ook en mag je ook toegeven. Soms moet je iets doen waarvan je spijt van krijgt maar er toch van leert, hoe meer fouten (zogenaamd) hoe meer lessen je krijgt in je leven, hoe betert je wordt...(is geen nederlands maar duidelijk herkenbaar, right!) Zodoende heb ik voor mezelf vele lijstjes gemaakt en ben ik er achter gekomen wat juist heel goed bij mij past. Dus IK BEN WEER OP ZOEK! Maar voorlopig blijf ik wel tot ik wat beters vind! Het is tijd voor een andere opties in mijn leven en ik geloof niet in beperkingen! Er doen zich elke dag vele kansen aan mij voor en voor jullie zeker ook! Soms als je even niet weet, pak je inspiratieboek of ga net als ik lekker uitschrijven, schrijf je gedachten uit en laat het los. Al kost het mij zelfs moeite, want ik kan niet tegen geforceerde dingen doen, behalve me werk (rekeningen moeten ook betaald worden ;) ) Dus bij deze na 3 maanden... oeps (sorry)... ik geef mezelf iedere week een opdracht en zet het in mijn agenda en hou ik me daaraan. Het is toch een leuke bezigheidje. Voorlopig lees het niemand, maar dat maakt het niet uit, al is dit voor mezelf. Schrijven en lezen heb ik altijd leuk gevonden. Ik ben liever op de juiste plek en op de juist moment, alles behalve op me werk, ergens anders waar ik echt wel mezelf kan benutten en mezelf zien ontplooien, wat ik nu doe, ontplooi me niets. Ik zit in een herhalingproces en daar heb ik geen zin meer en dat weet ik NU DONDERS wel!

Het leven loopt zoals het loopt. Het neemt en het geeft maar vertrouw daarop dat het wel naar je toe komt. Al moet je er moeite voor doen, je krijgt het uiteindelijk!!! Deze blog is ook voor mij een speciale klaagblog, uitlaatklepblog, of boodschappenblog.... you name it... you make how you want it!

Ik ben wel trots op mijn ene vriendin, zij is daar zo fanatiek bezig! Zie mijn favo blogger. Marijke! Ze gaat zo goeie kant op! Echt een topwijfie! Al zie ik haar niet veel (helaas) maar gelukkig... digitaal...! Tja wie is nou niet gedigitaliseerd? oh me nichtje!!!! ajajaj Ik ben tante geworden van een lieve nichtje!!! Ben zo dol op haar, ik was erbij toen ze geboren werd, zo'n een schatje!!!!! Morgen ga ik naar haar toe en ga ik me volop genieten!!!!

Oh trouwens... ik geniet heerlijk van mijn huisje, van mijn gezin, van mijn mensen.... nou wil ik ook genieten van mijn werk... dus hopelijk ooit! Very soon!!! en ik heb een leuk boek besteld en die heet ' het komt goed' van Louise Hay, klein lief boekje met korte affirmaties (boodschapjes) positieve tekstjes.. Heerlijk om overal mee te nemen en rustig te lezen wanneer je er behoefte aan hebt en op dat juiste moment wanneer je open slaat, krijg je boodschap..op je vraag.. Het helpt!

Dus we zitten nu in een nieuwe fase, nieuwe proces..op zoek naar mijn ideale baan....
waarom deze baan niet zo leuk vind? Het is een zelfde werk als mijn vorige werk, alleen groter en zwaardere materiaal werken, het is lichamelijk zwaarder dan ik dacht, ik heb mezelf verkeerd onderschat, dacht dat ik het aan kon. En ik werk met jongere mensen, waardoor ik steeds in de herhaling verkeerd en ik leer mezelf hier niets bij, ik voel me net een kinderleidster. Wat leer ik er nou van? Behalve nieuwe systemen en tempo en nieuwe regels? is dat mijn ding? Nee, absoluut niet! het is net een kindergarden en de regels qua rang kloppen ook voor geen meter! Blaffen? ik doe niet aan blaffen, ik bijt harder terug. Maar goed, dusdat...
Ik ben niet mezelf op me werk en dat vind ik wel jammer, ik vind het heerlijk om mezelf te mogen zijn maar je moet jezelf zo aanpassen want je vertrouwt het nog niet, je werkomgeving, er wordt te veel gekletst dan gewerkt en daar kan ik absoluut niet tegen.

Anyway... het is alweer laat! Gezellig vroeg! Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!