About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 30 september 2011

Wat moet je er nou mee?

Dag lieve mensen,

Tja, wat zal ik vertellen? Hoop informaties achter gekomen via collega's binnen een week een geroddel van hier tot tokio. Maar wat moet je ermee? Eigenlijk helemaal niets, je moet uit kijken met wat je zegt, tegen wie je zegt en hou het beter voor je, uiteindelijk is het voor je best wil. Dat is toch absurd! Je kan jezelf gewoon niet zijn op het werk, je moet continue als een poppenkast gaan lopen en spelen en fake smile neerzetten, waarom??? Tuurlijk weet ik wie de zwakste schakel is, maar helaas..die heeft het meest leiding daarover... en nogmaals wat moet je ermee... die vraag blijf ik stellen. Ik ga ervanuit dat ik daar niet lang hoef te blijven, ik doe ontzettend me best. ik wil met PLEZIER naar me werk gaan. Maar ik ben oud, wijs en verstandig genoeg om te weten hoe je je moet gedragen, maar sorry, ik ben niet gelukkig op me werk. Ik mis me oude collega's zo erg!!! Zo stom he, terwijl ik daar al zo lang weg wilde. Nu je het niet meer hebt, weet je ook wat je mist. Maar goed, iedere ervaringen opbouwen is mooi meegenomen voor je toekomst maar het is niet gezond voor mijn lichaam. Mijn lichaam begint echt af te takelen. Ik moet daar echter gauw weg! Op tijd weg!!!!! Ik bid elke keer wanneer ik de deur uit loop en wens hardop mijn wensen!

Maar goed, het is nu weekend! Ik heb heerlijk melkvrije lactose vrije chocolade gevonden!!!! rararararara.... ALBEEERTTTTT HEEIJJJNNN!!! Minder van AH is dat ze geen melkvrije frikandellen meer hebben!!!!!! Dat was echt mijn favo!!!!! En enige snack die ik kan eten! Anyway, als je na 3 jaar chocolade eet, voel je pas echt..'machtig' ... maar dat duurt niet lang meer... hahahahah... Het is heerlijk en lekker! Tot nu toe. Ik had ook gelijk 3 verschillende smaken gekocht en alles uitgeprobeerd, er was een koffiesmaak, rijstcrips, en natural. Alle 3 lekker! Zometeen even wijntje en genieten en hoop ik dat vanaf maandag ontslag mag nemen! (...I wish...)

tot laters!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!