About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 25 september 2011

I need a showerinspirations!!!! and now!!!

Ken je dat gevoel? Je wilt een nieuwe inspiratie, geinspireerd worden. Nieuwe energie ontvangen en daarmee iets doen... Door mijn werk kan ik niet mezelf zijn, ik moet werkkleding dragen en standaard ben ik niet zo, ik hou van mooie gekleed gaan als een lady hoe ze zich voelt per dag en straal ik er ook naar uit. Maar elke dag die stomme werkshirt aan, like a robot... mi has no name.. Het is toch belangrijk om jezelf te mogen zijn, maar niet op elke plek... Toen ik bij me vorige baan was, kleed ik zelf hoe ik het wil. Heerlijk was dat... en die mannelijke collega's met hun humor...pfff... ik mis het wel. Het werk niet maar collega's. het neemt wel mee dat je leuke collega's hebt en dat heb ik niet altijd. Ik werk met dozen, die altijd maar zichzelf zien als een concurrentie...teveel geouwehoer maar voert geen moer... (hey, het rijmt..)

Het is toch fijn om jezelf te mogen zijn waar je bent? je voelt je gelukkiger toch, zit lekker in je vel. Dit is een keiharde les van mezelf!!!! Make you'r faking mind, girl!!!! Ik kan zo kwaad zijn op mezelf, maar dat moet ik niet doen, ik moet er nu mee ophouden en me opnieuw opladen en inspireren....Tijd voor wat anders!!!!

tot zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!