About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 3 oktober 2011

Mag je wel hopen of niet?....

Ieder voor zich....right?

Hopen kan je gevoel geven van zwakte, afhankelijk laten zijn van iets wat nog niet bestaat. Als je meer vertrouwen wilt in iets wat je wilt bereiken, ga er gewoon van uit, maar natuurlijk moet je ook realiteit zijn dat soms ook niet zo werkt, maar je gaat er anders mee om met je gedachten. Als je iets wilt, ga ervoor maar laat het ook los, je zult hoe dan ook je doel bereiken, maar het gaat om de proces die je meemaakt, op welke manieren dan ook, je leert bij elke nieuwe stap, nieuwe pad en wegen nieuwe ervaringen, bij elke nieuwe ervaringen creeer je eigenlijk opnieuw je andere gedachten toe, maar als je sterk bij jezelf blijft en weet wat je wilt, zul je altijd op de rechte pad blijven volgen, volg je hart/gevoel, je instinct.

Ook ik heb mijn nieuwe ervaringen ontdekt. Als ik nooit weg was gegaan bij me ouwe baan, zou ik die nooit ervaren maar altijd blijven twijfelen, ook aan mezelf. Maar nu ik dit ervaring heb gekregen ben ik daar dankbaar voor, want ik weet dat elke moment kan stoppen, dat hangt van jezelf af. Helaas ben ik niet gelukkig op mijn werkplek, ik voel me daar niet op mijn plek. Maar vandaag een verrassende dag, liep ik langs en stapte naar binnen en volgde mijn gevoelens en ik deed zo goed mogelijk op een natuurlijke manier en het ging heel vlot. Wie weet wordt het wat, mag ik ervan uit gaan. Iedere dag voordat ik de deur uit ga, wens en bid ik voor de nieuwe kans. En natuurlijk heel hard, dat ik weg kan gaan bij me huidige baan.

Zolang het me moeite kost, om naar me werk te gaan, is het geen goed teken, al doe ik mijn werk goed, ook al mogen me andere collega's mij, het gaat om mijn eigen geluk. ik wil daar weg! weg uit die spinneweb! Die tijd ben ik al heel lang gepasseerd en ik heb er geen zin meer in!

Dus bij deze wens ik jullie een rustige nachtrust en tot snel!!! Met goed nieuws, wens ik!

liefs puccy! take care!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!