About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 4 augustus 2015

Eindelijk is t zover


T heeft helaas weer tijdje geduurd, maar ik heb me nieuwe telefoon waardoor ik (hopelijk) vaker gaan schrijven.  Aangezien t mij steeds niet lukt om te sparen voor n nieuwe laptop, zou ik vaker op dexe manier gebruiken.



Ik hoop voor mezelf dat ik wat meer actief bent, al lees niemand t,  doet er niet toe.  Ik heb t zolang verwaarloosd. En op dit foontje aka lappertje vaker en makkelijker kunt gebruiken.  Anyway,  hoe gaat t met jullie? Met mij gaat de laatste tijd wat minder.  Ik ben zo gefixeerd op dingen die ik graag wil en ik weet ook dat t naar me toe komt.  Alleen mijn geduld is zo laag als n malle. Maar goed,  er is genoeg te vertellen wst ik afgelopen maanden heb meegemaakt en ik hoop trouw naar mezelf toe dat ik blujf schrijven.

Dus ik hou t even kort en ik hou jullie of ik doe fit eigenlijk voor mezelf, op de hoogte hoe en wat.
Ciao!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!