About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 11 augustus 2015

The Drive

Vorige week vroeg mijn collega 'waarom heb je zo'n drive om zo hard je best te willen doen en zijn in iets wat eigenlijk helemaal niet hoeft voor dit bedrijf?'.. Good point, right? Ik wist geen antwoord te geven op haar vraag, maar zet me wel aan t denken. 'Ja, waarom eigenlijk' Als mijn bazin niets eens zo moeilijk over doet, dat je de omzet niet beter is dan je wilde, waar maak je je druk om?

Ik ben er iedere dag mee bezig, en inderdaad vraag ik me steeds af, 'voor wat?'... Misschien is dat zo, dat ik nog steeds te veel naar 'buiten' kijk en zie dat me financieel steeds niet red, raak ik steeds meer teleurgesteld in mezelf. Want ik wil zo graag iets bereiken, meer dan waar ik nu ben. En ja, dan vergeet je al gauw waarom je was begonnen en waarom je voor dit bedrijf hebt gekozen. Niet voor niets heb ik bewust gekozen voor deze werkomgeving.



Ik maak mezelf te moeilijk over dingen die helemaal niet belangrijk zijn en soms niet eens de moeite waard zijn. Je merkt al gauw genoeg dat mensen misbruik van jouw goedheid maken en je hebt jezelf mee.

Maar 1 of ander manier kan ik niet mijn gedachten op n ander energie omzetten of laten varen en gewoon op de Universe vertrouwen dat t goed komt. Ik heb best veel 'sign' gekregen, dat t goed komt. Dat ik door moet gaan waar ik ben en gewoon niet opgeven. Concentreer en focus alleen op dingen die je WEL wilt en niet focussen op dingen die je niet hebt.





Dankbaarheid begint met dag. Ik besef me dagelijks heus wel dat ik blij moet zij met wat ik NU wel heb. Maar geniet er niet echt van, altijd is zo, als je t kwijt raakt, besef je t wel. Dan zegt eigenlijk dat je ego zwaar in de weg zit, je niet denkt en voelt met je hart. Ik weet donderd goed hoe ik hiermee mezelf anders kan transformeren, dat is geloven. Geloof in mezelf, geloof in mijn Universum, geloof in je eigen energie en geloven dat t goed komt. En t komt goed. Je moet de kans geven om te ontwikkelen, je moet de kans geven dat t onderweg is. Je moet je geduld beter ontwikkelen en zijn waar je nu mag zijn. T is zoals t is en accepteren dat je hier bent in t Nu en maak je jezelf niet door je eigen ego.

Dus ladies en gentlemen, we gaan t zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!