About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 19 juni 2011

Blogger, je bent nu niet leuk!

Blogger, waarom kan ik me niet aangemeld blijven en moet me constant opnieuw aanmelden en waarom kan ik geen berichten meer achterlaten voor me ander bloggers???? Hellooo, are yyyyyuuu there????

Anyway...I'm tired... of some peoples too...

But I need to say something...there's one person, finally goes out of my list, finally going away...But I'm thinking about to leave facebook too. There's nothing for me there..I have nothing to share with that.., you watch it every day, to read a comments and to read what they are doing, about that, is nothing wrong but I mean... Is it very in needed for me? No... I'm going to find another site, more serious site, maybe Linkeldn?
Anyway..I'll see what happend..

For now, I'm tired, maybe I'm little grazy, is time to clean my room...
goodnight y'all! you will be fine! see ya!

2 opmerkingen:

  1. Als je je weer inlogt, moet je ff zorgen dat het vinkje Ășit"staat bij "aangemeld blijven" dan kan je gewoon weer comments posten, meer mensen hebben er problemen mee ;) Ik zit erover na te denken om naar wordpress over te stappen ,maar ik heb nog geen idee hoe ik dat aan ga pakken aangezien alles wat ik zelf heb gemaakt op m'n blog ik wel mee "over" wil nemen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad ja! wordpress schijnt wel flex te zijn. deze blog is echt bagger maar je hebt gelijk, ik heb die ene vinkje weg gelaten en ik blijf aangemeld staan... Moet je alles weer opnieuw doen, want ze hebben natuurlijk andere stuff in hun sites... misschien wel waard om te proberen maar jouw site ziet er super uit.. ik ben niet ver mee gekomen maar zometeen na alles, ga ik me weer volledig instorten hahahah.. ik hou van schrijven dus.. komt goed, toch!

    BeantwoordenVerwijderen

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!