About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 13 juni 2011

Heel vroeg...

werd ik wakker! Te vroeg, maar ik kon echter niet verder slapen, ik moet om 12 uur beginnen en ik ben al sinds precies te zijn 4.50 op! Dus ik dacht even naar de wc en daarna weer gauw terug naar bed om te slapen, maar helaas, me lichaam en geest waren klaar wakker maar ondertussen wel blijven gapen.... GAaaaaappp.... Als ik naar buiten kijk is het al licht, echt vroeg licht, ik had even een moment opnamen, alsof ik even in me eigen land was, ook zo vroeg opstaan en naar buiten kijken, hoe rustig het verkeer is en dat iedereen nog liggen te snurken, behalve ik. Echt zonde, want ik voel me nog wel moe maar me lichaam is beetje te onrustig denk ik. Ik heb wel heerlijk weekend gehad, gezellig met me zoontje, stiefdochtertje, hubby en z'n familie, altijd gezellig. Maar ik denk dat het ook beetje komt door er wat nog moet komen aankomende weken, ik zit best in de spannende periode, andere baan en eigen huis, maar veel te regelen en alles gaat per dag. Ik leef er wel naar toe maar ik verwacht niets, alleen maar iets goeds. Ondertussen geniet ik wel hoor, om me heen. Het liefst wil ik straks die laarzen kopen! Erg he, ik krijg het niet meer uit me gedachten. Als vrouwzijn wil je altijd goed uitzien voor jezelf. Een goed gevoel geven, al is er vervelender dingen, maar jezelf moet je wel goed blijven zorgen. Maar niet ten koste van. Ik heb vol vertrouwen dat alles goed komt met het huis, alleen van me baan ben ik er nog niet zeker van, me gevoel zegt van niet maar ik kan voor mezelf beter niets verwachten. Ik moet toegeven dat ik echt blij ben dat ik al een baan heb, ondanks dat het zo rustig en klein en saai en slecht betaald krijg, ik heb wel een baan. Ik hoef echter geen uitkering. Ik vind het altijd, zolang je kan praten, je armen bewegen en kan lopen en je hebt grote mond, dan moet je gewoon gaan werken. Hoe langer je thuis blijft, hoe hoger de drempel wordt, hoe zieliger jezelf gaat vinden. Echt zonde! Tenzij er goeie reden voor zijn, prima. Er zijn ook mensen die heel graag willen werken maar niet aan de baan komen, omdat er tegenwoordig van die onzinnige bedrijven bestaan die met belachelijke eisen komen en zelf niet veel uitvoeren. Hoe dikker je bent, hoe gierig je bent... is all in your pocket! Met dikker bedoel ik niet lichamelijk, neem me niet verkeerd, maar meer hoe men met zichzelf omgaat en hoe men die andere mensen behandelen... Uiteindelijk doen wij al het werk voor de werkgever! Hoe hoger je inzet, hoe meer je salaris, maar dat is helaas niet altijd zo. Maar maakt niet uit, karma, karma,karma! Een succesvolle mens doet altijd wel iets eerst voor henzelf en daarna voor een ander, omdat het kan. Je kan niet eerst iemand anders helpen, terwijl jezelf in de knoop zit, dan geloof je niet genoeg in jezelf, zodra jij goed gevoel hebt dat het kan, kan jet het ook veel meer geven dan gevraagd wordt en je doet met het juiste intenties waardoor je ook meer positieve energie weer ontvangt. Leven gaat door, al doet het pijn, al kan je er niet van slapen, al huil je de hele dag, het leven gaat door. Dus zolang jij nog kan ademen, lopen en praten, kan jij nog heel veel dingen doen in je leven, heel veel dingen bereiken in je leven. Er is niemand die jou tegenhoudt, behalve jij zelf.! De kracht zit in je, er is liefde genoeg om je heen en het komt vanuit jezelf. Doe het met goed intenties, leef iedere dag en wees dankbaar, meer vragen ze het niet!

Je redt het wel!

Liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!