About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zondag 12 juni 2011

Wat een rust....

Dat was zo lang geleden zeg! Het voelt als lang geleden, maar vandaag voel ik me wel rustig. Me zoontje is heerlijk bij me en ik geniet heerlijk en dankbaar van zijn aanwezigheid. Wat is hij groot geworden! Ben zo trots op hem. Vandaag hebben we heerlijk geluierd, lekker gegeten en toen lekker langzaam wakker worden. Daarna schapjes gedaan, helaas beetje nattige weer vandaag. Kraan open, dan weer dicht, zonneschijntje en toen weer regen..Ach.. goed voor de boeren en de diertjes... We moeten deze moeder aarde samen delen. Maar het blijft nat!

Tuurlijk als je thuis bent, ga je altijd even brainstormen. Dingen op het rijtje zetten, plannen maken voor het huis, en even tussendoor lezen voor afleiding. Maar gelukkig gaan we van de week naar de vloeren kijken en kunnen we duidelijke afspraken maken. Want het wordt namelijk krap, we hebben 4 a 5 dagen de tijd om te moven. En ik ben zo'n vrouwtje, dat alles goed moet lopen, dit zijn menselijk dingen die gewoon goed moet gaan lopen, daar ga ik er gewoon van uit!

Dan concentreer ik me ook niet te veel op die ene leuke enkellaarsjes die ik heel heel heel graag wil! Maar ik heb er ontzettend zin in! Ik ben benieuwd hoe en wat we gaan doen en ja hoe het eruit te komen zien. Maar ik heb wel nieuwe inspiratie opgedaan en nieuwe ideeen gekregen, hoe en wat ik wil. Het moet natuurlijk wel boven de budget blijven he! Dus komende dagen ga ik heel vaak naar ikea hahahah! Maar ik zou erg blij zijn als het zover is, dan zit je dan.... in je nieuwe huis.... Pffff... can't hardly wait for that moment!

Mode...

Welke vrouw wilt nou niet mooi en leuk uitzien voor haarzelf. Maar de mode verandert met iedere dag, het maakt tegenwoordig gelukkig niet meer uit wat de 'trends' zijn. Wees gewoon lekker jezelf en kleed jezelf zoals je voelt en bent. Wees geen slachtoffer van de mode, dan is het al geen mode. Maar nog steeds zie ik meiden met uggs rondlopen... Come on, grow up, winter is voorbij, zomer komt dichterbij, kom op, weg met die uggs! Al  loop je met de goedkoop uitziende sleehak van pietkerkhof, als je maar geen uggs draagt! Maar goed, wie ben ik, als jij daar je lekker bij voelt, maar dit is in ieder geval tips.. NO uggs...

Uiteindelijk, wees gewoon lekker jezelf, het gaat niet om wat een ander van je denken, dat is niet belangrijk, het gaat om jezelf, als jij maar goed bij voelt. Natuurlijk pas je aan de bepaalde omgeving maar het hoeft niet. Waarom zou je jezelf verloochen? Wees gewoon jezelf...
Dus... zorg goed voor jezelf, eet jezelf in balans en geniet met wat je doet, de rest komt wel goed!

je red het wel... liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!