About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 4 oktober 2011

Je leert je lessen...daarom ben je ook hier... om te leren en

te delen...wat je er mee doet, mag je zelf weten. Wie weet kan jij iemand anders hiermee helpen, jouw ervaringen zijn mooi meegenomen, je kan beter relativeren in een ander, hoe hij/zij denken of wat zijn/haar gedachten zijn. Misschien niet alles, of je kan het beter onderschat, beter mensenkennis opbouwen, door ervaringen. Zo leer je ook dat je niet zo snel moet gaan be-ooroordelen over diegene. Misschien vertellen je gevoelens je dat wel, dat is ook prima, ook altijd luisteren, maar er is een verschil daarin. Als je net als ik, beetje mensen kan lezen, door hun lichaamstaal of door hun houding, kan je beter onderschat hoe iemand is, al is het nooit 100%, maar het is wel vaker zo. En dat is niet erg als je het verkeerd hebt, maar respecteer diegene wel zoals die is. Punt. En ga niet verder erover praten. Klaar is klaar.

Ik heb zoveel geleerd afgelopen tijd sinds ik weg was gegaan bij me oude baan, je koester wel meer met wat je al hebt gehad, heel gek, maar zo werkt het wel. Nu ik steeds beter weet wat ik wil en wat ik belangrijk vind en wat het zwaarst weeg, kan ik me beter richten op de juiste doelen. Misschien niet de juiste, maar je weet wel wat je wilt. Als ik niet weg was gegaan, zou ik die ervaringen nooit hebben gehad en altijd zou twijfelen. Maar helaas ben ik ergens beland wat ik echt heel jammer vind, waar ik me helaas niet op me plek voel of gaat voelen. Als het niet gaat, gaat het niet. Ik heb echter geleerd, klik is belangrijk. Dat je samen kan werken, dat je elkaar vertrouwt als collega onder elkaar, en alles zakelijk en gezellig blijft houden en samen die doelen willen bereiken en vooral, met plezier naar je werk gaan. Er mag geen drempel ontstaan. Helaas is mijn drempel alleen maar omhoog gegaan. Qua werkzaamheden ben ik er wel mee gewend, maar als het niet klikt met de mensen (leeftijds verschil) dan houdt het op.

Dus ik wens iedere dag hardop mijn wensen en hopelijk kan ik binnenkort afscheid nemen. Al wens ik mijn mede collega heel veel geluk en succes en zij zijn allemaal nog jong dus.. het komt wel goed, uiteindelijk!

Ik ben blij met wat ik heb geleerd en ben dankbaar voor die ervaringen!!!

liefs puccy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!