About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 3 oktober 2011

Op gegeven moment houdt het op!

Met alles, alles wat jou dwars zit, houdt een keer op! Alleen jij kunt het! Jij kan een einde aan maken. Maar soms ook niet, zoals gezondheid, daar kun je niets aan doen, het is iets lichamelijks en geestelijks, het enige wat helpt is meer positief te denken. Meer jezelf gaan waarderen wie je bent. Overal waar je bent, je past je automatisch aan de omgeving, of je leuk vindt of niet, je kijkt toch eerst de kat uit de boom. Eerst proeven en dan pas beoordelen of het goed is. En daarna kan je altijd alsnog op een goede manier vermaken of maak dat je weg komt! Dat laatste heb ik nou echt de laatste tijd, ik heb het niet naar mijn zin. Zelfs mijn medecollegaatje heeft het ook helemaal gehad. Ze heeft te lang ingehouden en te veel ingeslikt en geaccepteerd. Maar ook dat houdt het een keer op!

Maar ja, wat kan je eraan doen? .... Je kan met je autoriteiten erover praten maar of die er iets mee doet, weet je niet. Je gaat er vanuit van wel, maar verhalen heeft 2 kanten... ik noem het sinds vandaag the good clan and the bad clan. Tja, je kan zelf raden bij welke clan ik hoor. Maar goed, we schijnt niet de enige zijn die daar mee zitten, ik zit er nog niet eens 2 maanden en ik voel wel alsof ik daar 2 jaar zit! Verschrikkelijk! Ik moet daar gewoon weg! Zodra ik iets vind wat goed bij me past en heerlijk naar me zin gaat krijgen, ben ik weg!

Ieder voor zich, je moet jezelf beschermen en doe wat je denkt dat goed is. Sommige mensen hebben echt te gemakkelijk te praten over bepaalde dingen. Maar sorry, als je niet weet wat ik voel, heb ik liever dat je gewoon je mond houdt.. Ik heb altijd gewerkt maar dit heb ik nog nooit meegemaakt...Zo erg is het, het is net soepserie!!! Weg ermee!!!

Iedere dag zoek ik naar andere werk en wens ik meer geluk te ontvangen en eindeijk rust! Ik wil met plezier naar mijn werk en dat is het belangrijkste! Al mijn behoefte en wensen worden vervuld en alles is goed mijn wereld en ook in jouw wereld!!! We blijven vechten voor onze gerechtheid, en de waarheid duurt het langst!!!

met liefs puccy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!