About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 19 oktober 2011

Soms is het lastig....

om de waarheid over jezelf te horen, of te lezen, of ...whatever het ook mag zijn. Op zich is dat niet helemaal verkeerd, zo leert jezelf ook op een ander manier kennen en misschien vind je dat je zelf moet gaan veranderen en dat je je eigen gedrag/houding niet tolereert. Op gegeven moment heb je wel eens genoeg van jezelf, van je eigen houding maar niet willen toegeven. Je kan niet alsmaar die goedzak zijn, ook jij bent maar een mensje. Maar het is goed om een keer toe te geven dat je ook niet alles goed doet, het is niet erg, anders zou je leven zo saai zijn. Ik zei altijd, if you knew better, you do better, maar dat is altijd achteraf. Dus bekijk het positief. En ga er anders mee om. Ik ben een gevoel mens, maar ik vind het soms erg moeilijk om rationeel te denken, ik denk te veel mijn eigen gevoelens, het klinkt zo ego maar ook niet weer. Je kent /herkent jezelf beter vanuit je gevoelens maar het is ook goed om vanuit je verstand te denken. Niet alles hoeven met de gevoelens te maken. Maar ik moet toegeven, het is lastig!

ik word moe van mezelf, vandaag! :( dat mag!

Anyway, wat moet je doen, als je ineens de keuze krijgt, die je wilt maar toch jezelf in de twijfel brengt. Wat ga je doen? Rationeel denken, met je gevoelens denken of ... dingen op het papier zetten zoals iedereen het zegt en doe wat je voelt, maar dat kan niet altijd. Weetje, ik ga pas denken naar het gesprek! Ik let you know!

cia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!