About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 16 oktober 2015

Ik doe iets verkeerds


denk ik...

Vandaag is de dag, dat ik eigenlijk blij moet zijn, maar ik ben niet blij. Ik ben niet ongelukkig of gelukkig, ik ben 'geen idee wie ik ben' .. vandaag. Wat is het toch steeds? Wat is er met het zoeken naar jezelf en waarom is die drang zo nodig bij mij, waar ben ik naar op zoek eigenlijk? Gezondheid is het allerbelangrijkste van alles, zonder dat, kun je niets bereiken. Dus daar ben ik wel dankbaar mee, iemand die juist ongezond is of door omstandigheden bijna niets had kunnen doen, hebben meer bereikt dan ik. Weet je hoe het kom? Door passie! Je moet je eigen passie hebben, in alles wat jij doet, doe het met passie. Als het echt jouw passie is, kom je er zeker wel, want dan ga je er helemaal voor en vecht je er ook voor. Door passie laat je je niets tegenhouden en je bent 'angst'-loos bezig, je maakt fouten, je neemt risico, je hebt schijt aan wat andere van je denken en je gaat gewoon door en doen!

Dus alles wat jij doet, doe het met passie, heb ik ooit gehoord van 'n interview van iemand, en het klopt op. Als je ziet hoe andere succesvolle mensen hebben bereikt. Jouw passie moet groter zijn dan jouw angst!


Ik dagdroomde de laatste tijd veel, ik visualiseer ook veel, ik droom van 'n eigen appartement, groot, met grote 'fabriek-ramen' met veel licht, grote studio begane ruimte met grote open keuken en grote eettafel met verschillende stoelen, mooie marmer houtachtige vloeren, warm sfeervol en opgeruimd, de ruimte zo goed ingedeeld om te kunnen dansen met spiegels en ruimte om muziek te spelen, een ontspannende zit ruimte met bloemen op tafels, met ruimte gecreƫerd voor om te slapen, met zwevende doorschijnende gordijnen, ouderwetse romantische bed, sommige muren zijn nagemaakt als 'Penny Dreadful ' jurkjes voor inspiratie. I love Penny Dreadful en Vanessa Ives! Net geen gothic maar wel weer mysterieus. En dan het liefst in AMSTERDAM!



Amsterdam is en blijft 'n droom waar ik graag wil gaan wonen! Ik weet niet hoe het zit in de toekomst, maar me vriend heeft niets met Amsterdam, het liefst woont hij in het polder of ergens in het zuid-holland. Maar daar zie je mij absoluut niet gaan. Ik heb daar niets mee. Het lijkt mij echt een economische stad voor de toekomst, maar het is niet mijn ding. Amsterdam heeft iets meer karakter voor mij, iets wat mij het 'thuis-gevoel' geeft. Net als mijn hele leven, heb ik verschillende wijken gewoond en plekken, waar ik me bijna als een zigeuner ga voelen. (misschien ben ik het ook wel )


Ik voel me tot nu toe nergens thuis, ook niet waar ik vandaan kom. Helemaal niet waar ik oorspronkelijk vandaan kom! Maar wat heeft Amsterdam dat weer wel? Zo raar! Zijn het misschien de huizen langs de grachten of is het anonieme sfeer, wat is het? Vele vindt eigenlijk dat Amsterdam een kille stad is, een snelle stad, iedereen heeft altijd haast en zijn onaardig, maar dat verschil per mens, natuurlijk. Ik bekijk het op mijn manier. Ik vind de mensen juist heel eerlijk, aardig en make a point - je weet wat je aan ze hebt. Ze maken geen lange lul verhaal van, ze zijn gewoon direct en klaar. Ga verder. En niet zoals hier, alsof ze doen ze aardig zijn en achteraf gunnen ze je eigenlijk helemaal niet. Vooral hier! Die mensen en die wijven hier komen echt liefde te kort.


Maar goed, waar ik heen wil, is, de vraag, 'ben ik wel goed bezig? Wat doe ik verkeerd? Waar wil ik heen en wat wil ik precies? Ik mag ook niet klagen of beetje wel. Ik heb echt liefde voor mijn werk en ik doe echt mijn ding wat ik leuk vind, maar jammer genoeg kan ik er nog steeds niet economisch sterk groeien. Ik wil ook het gevoel hebben dat ik iets heb bereikt en dat heb ik niet. Vooral voor mijn leeftijd, mijn aandrang om iets van te maken, valt altijd op een rare moment en natuurlijk ben je nooit te laat om te leren, maar ik weet niet waar ik moet zijn of beginnen. Ik wil de juiste energie aantrekken en mezelf beter ontwikkelen en groeien in financiƫn en mezelf het goede leven gunnen en alles kunnen doen wat mijn hartje verlangt!

Ik wil ervoor werken, hard voor werken, hard werken voor mijn eigen passie. Ik wil mijn passie zien groeien en mijn ontwikkelingen zien aankomen, wetende dat ik goed bezig ben. Maar vandaag, op deze dag, juist vandaag, voel ik het en zie ik het niet. Dus geef me de energie en laat mij doorzetten en wens mijn dromen uit te komen.

Liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!