About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 17 oktober 2015

Je hebt het en als je begin ben je het kwijt..

HBD TO ME! 

Zo was mijn dag, mijn dag was somber en ik voel me ook somber, nu nog steeds. Me vriend slaapt al, ik heb niet gevierd en had er ook geen behoefte aan, maar op dit leeftijd viert iedereen altijd zo groot, het betekent iets. T begint nu pas bij je leeftijd, dit leeftijd, dat nog steeds niet te laat is om je droom te volgen en te blijven dromen. Als je kan dromen, kun je het ook waarmaken met je talent, creatieve ideeën en je hard werkende passie!

Maar ik raak beetje uit me inspiratie. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen. Ik ben begonnen met lezen en hopelijk geeft mij dat inspiratie! T liefst wou dat ik wist wat mijn doelen zijn op dit moment. Als je doelgericht te werk gaat, kan je meer genieten van het proces. Maar wat zijn mijn doelen?

Mijn doelen waren altijd op zoek naar een baan, een leuke baan, een betere baan, een leuke en betere betaalde salaris baan met gunstige werkdagen en tijden. Een baan met vol creativiteit met vrijheid en leuke baas/bazin, diegene die in mij wilt investeren. Maar goed, ik heb het idee, dat ik beetje blind ben geworden, door het feite dat ik te veel en nog steeds naar buiten kijk. Al die motivaties en succesvolle foto's en al die andere dingen op instagram. Je laat jezelf zo mee sleuren en je vindt het allemaal prachtig en je gunt ze ook echt van harte en je raakt wel geïnspireerd maar soms misschien te veel dat je niet weet waar je moet beginnen of wat je wilt. WEET IK WEL IN GODSNAAM WEL WAT IK WEL WIL? Vraag jezelf steeds af, wat zijn je doelen en wat wil je bereiken, wat wil je, welke boodschappen wil je overbrengen, wat wil je ermee doen? Wat is belangrijk en wat maakt jou gelukkig?


Al die vragen, kom je met nergens! Dus ik moet ergens mee beginnen, maar waarmee!! Weet je, de laatste week, deze week dus, heb ik met plezier gewerkt, ik heb mijn winkel helemaal top tot teen, van jas tot tas de winkel mooi betovert, etalages, de poppen, nieuwe collecties, tassen, dat ik zelfs mijn collega had verrast op de dag dat ik vrij ben en ik wil ook gewoon dat ze met ontspannende sfeer haar werk kan beginnen, mijn collega mij liet weten, dat ze zo verrast was met binnenkomst mijn winkel zo perfecte uitzag! Misschien was dat wel mijn einddoel geweest, dat ik het netjes wil achterlaten en ik waardeer mijn collega enorm en misschien doe ik het ook beetje voor mezelf en voor haar. Zodat ze weet, hoe dan ook, hoe ik me voel, hoe slecht we betaald krijgen, ik altijd mijn werk goed blijf doen tot de laatste dag.


Dus in feite vind ik het dubieus omdat ik het ook echt leuk vind, maar tegelijkertijd weer niet. Als mijn werkgever meer in mij durft te investeren, daar zou ik enorm blij mee zijn! En enorm waarderen en op mijn manier mijn werk verder kunt uitvoeren! Ik kan niet volledig werken als je wordt beperkt. Ik heb mijn vrijheid nodig in alles wat ik doe en ik wil het goed doen, met passie.


Dus ik ben 'n boek gaan lezen en wat series aan het kijken, die een beetje te maken heeft met mijn werk en hopelijk krijg ik wat meer positieve energie erdoorheen en door te zetten waar ik naar toe wil  gaan, ik wil mezelf niet opgeven, ik wil in Amsterdam wonen, in een mooie grote studio met grote ramen waar veel licht naar binnen schijnt. Ik wil meer geld gaan maken en verdienen en krijgen wat ik wil. Ik zie het al voor me, ik wil dit zo graag! Elke kans dat ik krijg om te groeien, moet ik aannemen met liefde!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!