About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 2 oktober 2015

Twijfel aan jezelf of twijfel je over

over de keuze die je wilt maken. 'n Ander zou zeggen, 'ga ervoor en stik er in!' En je wilt 'n ander bedrijf met normale verstandhouding, maar probleem is, nu dan, ik mag mijn bazin heel graag, maar haar man niet. Die is zo numbero Zero sukkel!  Even serieus, hele tijd zeur ik dat ik graag weg wilde en bla, bla, bla, nu zie ik eigenlijk een vacature die mij wel aanspreekt, maar de werktijden is iets minder, maar ik neem aan dat je niet de hele openingstijden hoeft te werken en 1 zondag in de maand werken is voor mij geen probleem en het is wel 'n uur rijden, op zich even ver als naar mijn huidige werklocatie.

Ik kan toch 'n poging wagen? Ik heb even hun website bekeken, ziet er professioneel uit en formeel en blank. Ze hebben verschillende afdeling voor vrouwen en mannen. Op zich wel heel leuk en het is 'n grote familiebedrijf en dat loopt blijkbaar nog steeds goed. Maar ik kan niet helemaal goed oordelen, maar ik vraag me eigenlijk af of ik wel echt bij ze passen. Als ik die foto kijk, zie ik niet veel 'warme mensen' en mijn gevoelens knagen ook aan mij, maar waarom? Is dat omdat ik me minderwaardig voel en dat ik Aziatische look heb en de rest is blank. Of zal ik me aangesproken voelen? Ik weet niet, ik weet het gewoon niet. Het is gewoon niet! Weet je, dat is het gewoon, je moet luisteren naar je gevoelens en je intuïtie moet zijn.

Ik denk dat ik gewoon verder moet kijken en niet gehaast iets zoeken, het moet goed voelen en zeker zijn. Mijn intuïtie heeft mij nooit in de steek gelaten, ik luisterde vroeger alleen slecht en daardoor maak ik steeds verkeerde keuzes, maar goed, uiteindelijk ben ik wel ergens goed in beland. Dus ik ga het niet doen! Ik kijk gewoon verder en het moet gewoon iets passend zijn en mocht ik morgen hierover nadenken, dan waag ik gewoon 'n poging. Kan geen kwaad, voor hetzelfde geldt, wijzen ze me al af!

Misschien moet ik 'n lijst maken in wat en waar ik goed in ben, wat mijn echt sterke punten zijn, mijn geborgen talenten naar voren halen en promoten. Ik verbaas me soms hoe ver ik ben gekomen in een korte periode en dat vele klanten van mij, mij in vertrouwen neemt. En graag terug komt voor oprechte advies. Dat is mijn kracht, ik geef ze vertrouwen en benader ze positief, zoals ik zelf ben. Dat is mijn kracht en het is ook iets, omdat ik het oprecht leuk vind. Maar helaas is mijn lieve bazin niet zo gul om goed salaris te betalen.

Ik weet het nu even niet, ik denk dat ik het hierbij laat en zie morgen wel. Als mijn gevoelens en verstand nou eens op 1 rij staan, kan ik misschien wel beter keuze maken. Of gewoon poging wagen!

(einde bericht dinsdag 30 sept)

Nieuw bericht (2 okt)

Ik heb hierboven niet afgesloten, omdat ik dacht, dat ik daarna wel mee door zou gaan, maar uiteindelijk ben ik er niet aan toe gekomen, vandaar even dit bericht afsluiten op vrijdag 2 okt, zo snel gaan die dagen. Maar goed, ik heb uiteindelijk ondanks dat ik me mijn collega had besproken, toch niet te doen, zij zei van wel, gewoon doen, maar ik heb zoiets van, nee, ik moet naar mijn gevoel luisteren, als ik klakkeloos loop te solliciteren, nemen ze me helemaal niet serieus, want ik ben makkelijk te vinden op 'n zakelijke website. Dus bij deze ga ik gewoon verder kijken en morgen ben ik waarschijnlijk hopelijk vrij en dat ik misschien zaterdag of zondag even naar amsterdam ga. Even rondje lopen voor een job en paar van mijn favoriete winkels bezoeken.

Hele fijne dag vandaag en alvast 'n goed weekend!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!