About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 29 september 2015

Hoe voel ik me nu?


T is upper vroeg, maar ik ben al vanaf 4.15 wakker, het is nu dinsdag en over paar uurtjes moet ik al weer weg. Ik heb voor de rest prima geslapen, maar voel nu de moeheid aankomen. Gisteren was ik hele tijd bezig met 'pages' op imac. Ik ben wat betreft echt een dummies voor imac! Ik was zo geforceerd bezig, dat ik niet eens meer helder kan nadenken. Maar toen later was ik weer rustig en ik wil niet opgeven, ik wil verder, moet gewoon even geduld hebben. Uiteindelijk heb ik het door. Het is echt een kinderspel, logisch denken als een kind en dat blijkt dat er weinig 'kind' in mij ziet en dat ik me teveel door de volwassenwereld laat leiden.

Maar goed, het is uiteindelijk mij gelukt om een goeie cv te maken met profiel foto. Hopelijk krijg k de kans om een nieuwe baan te vinden, die echt beter bij me passen. Ik heb zoveel geleerd en elke stapje verder weet ik steeds meer wat ik wil! Maar nu ik dit typ, ben ik er zelfs achter gekomen, dat je toch Netflix en blog schrijven tegelijk kan! Gewoon schuiven! hahahahaha... Hoe heerlijk is dat!

Nog even en ik word steeds beter met imac. Maar ik blijf wel een window nerd, maar aangezien vele bedrijven veel werken met imac, lijkt me juist goed om hiermee te oefenen. En in ieder geval mijn capaciteiten laten zien. En ja, ik blijf wel een internet nerd, ik hou van schrijven, verhalen vertellen, ervaringen delen, kennis delen, iets gewoon om te delen. En daarom heb ik dit blog ook gemaakt. Ooit zal ik het meer bekendheid maken, maar ik ben hierover nog te onzeker voor de reacties zelf.

En misschien ga ik het helemaal anders doen, want iedereen heeft tegenwoordig een blog die veel beter uit zien, maar goed, je moet er ook meer tijd aan besteden en op ten duur wordt het wel steeds beter. Dus tot die tijd ben ik hiermee tevreden. Een blog schrijven is voor mij een uitlaat klep, maar ik wil nog meer doen voor mezelf, meer lichaam bewegingen doen, meer mijn hart volgen en wil doen wat ik leuk vind! Binnenkort ga ik afspraak maken voor mijn te-lang-wachtende-wenkbrauwen. De prijs is nu voordeliger dus ik ga gewoon doen!

Verder wil ik extra me best doen om te gaan sparen voor heel veel dingen, zoals eigen laptop, al weet ik nog niet welke ik wil. Straks ben ik het zo gewend met imac en wil ik perse imac laptop, maar een window blijft denk ik toch wel mijn favoriet. Ik zie wel, beiden zijn ze toch nog erg te duur voor mij. Maar aangezien het mij steeds beter lukt om met 'pages' te werken, kan ik eindelijk 'n normale cv opsturen naar desbetreffende bedrijven. Tot nu toe heb ik er niet veel gevonden, helaas die echt leuk en passend is.

Maar nu is de vraag aan mij, ik zag vandaag een verandering op mijn loonstrook. Verrassend heeft ze mij een extra uurloon verhoogd, zonder dat ik het wist van te voren. Totaal niet verwacht, maar ik ben blij met dit vooruit gang, maar dat wilt niet zeggen dat goed moet maken, want ik weet nog wat mijn capaciteiten zijn en daar wil ik dus gewoon doorgaan met ander werk zoeken. Een normale betaalde periode salaris per maand of om de 4 weken of in ieder geval niet zo ouderwets zoals 1980! Ik hoop wel dat ze vooruitgang kunnen gaan boeken, want op deze manier is het niet gezond op deze manier te runnen.


Ondertussen kijk ik naar creatieve mensen op youtube, echt leuk om te zien, puur ontspanning, maar dan gauw denk ik dan, 'was ik maar nog creatiever en ik moet mer doen, dan kijken! Zo leuk om te zien hoe mensen zo creatief kan zijn. Maar dat gebeurt ook tijdens je periode dat je even niet meer weet en dat je creatief moet gaan bedenken, om te doen wat je wel leuk vindt en dat zie je ook veel terug op youtube. het kan je inspireren of juist niet. Ik bekijk het met liefde, ik vind het leuk om idee en kennis te delen met elkaar en daarom heb je ook youtube, je kan er geld mee verdienen en je maakt 'n ander gelukkig mee.

Nadeel van te vroeg opstaan is dat je ander half uur later wel begint in te kakken en zo te zien hoor ik over half uur op te staan, dus terug naar bed gaan, lijkt me niet verstandig, maar dan slaap ik straks vannacht wel lekkerder (hoop ik) Dus ik ga hierbij mijn blog afsluiten en wie weet tot morgen! En anders zie je me wel verschijnen. Ik hoop dat ik wakker kan blijven tot ik weer thuis ben. 's Avonds ben ik alleen thuis, dus waarschijnlijk kruip ik straks weer terug bij imac!

see ya!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!