About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 2 september 2015

zie t als overgang naar iets beters


Ik moet toegeven, dat ik erg lastig vind om bepaalde gedachten en emoties los te laten. Ik moet voor mezelf keuze maken en probeer enigzins positief te blijven. T is niet anders dat en niet is beter dan dat. Verder gaan en ga ervoor waar je was gebleven. En zorg goed voor jezelf en raak jezelf niet kwijt door zoiets.

Ik weet soms niet meer wat ik precies wil, maar wat ik nu wel weet is, ik wil leven. Ik wil 'geleefd' voelen. En dat is nniet stappen zuipen of uitgaan, maar iets doen wat mij voldoening geeft. Iets waar ik graag hard voor wil werken. En niet alleen om mijn rekeningen te betalen en thats it!

Ik ben niet met dit reden geboren, ik ben hier gekomen om mijn leven een voldoening, geluk en vreugde te delen en te leven. Ook ik vind mezelf nog steeds waardevol en niet waardeloos. Wanneer is t MIJN TIJD?


Deze baan heeft mij wel bevrijdt van mijn vorige baan, die totaal niet bij mij passen. Totaal anders en ik kreeg flasback van mijn andere vorige baan. Deze heeft me beetje laten zien dat ik andere kwalitieten bezit en mezelf durven te laten wat ik dacht dat ik kan. Maar nu ik dit weet, weet ik ook hoe waardevol ik ben en jammer genoeg vind ik dit erg leuk, maar helaas de salaris voldoet niet aan mijn kwaliteit  ik weet dat ik blij moet zijn, dat ik n baan heb, maar ik wil ook leven. Ik kan naast mijn werk niet eens wat sociale leven opbouwen.

Tot die tijd voed ik mezelf op de juiste manier en ga ik verder en kom ik er wel snel achter wat ik precies wil en daarop focussen!

Bij deze! Liefst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!