About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 10 juli 2014

En zo is het weer een nieuwe dag begonnen....

Aangezien ik al paar dagen vrij ben, sta ik helaas nog steeds te vroeg op, soms val ik weer terug in me slaap, maar vandaag heb ik hoop dingen te doen. Het leukste begin van de ochtend is, als je de mail opent en je ziet dat je mailtje hebt ontvangen van iets wat je graag wilde. Nu is het afwachten voor de volgende actie/proces en kansen.

Maar eerst ga ik volop genieten van mijn vrije dagen komende periode. En ik wil elk moment genieten met alles wat ik doe. Ik wil alleen maar leuke dingen doen en blijven doen wat ik leuk vind! Ook wil ik graag weer geïnspireerd raken door de buitenwereld met alleen positieve dingen om voor mijn blog te schrijven. Vandaag ga ik weer naar Amsterdam en het is mooie weer vandaag en ga ik er goed gebruik van maken. En ik ben niet alleen, dan samen met me grote jongen!

Gewoon ontspannende dagen genieten en ik zie het wel, laat het alles op me af komen en ik sta open voor nieuwe dingen. Helaas is het afgelopen met de oranje, dus life goes on, maar ze hebben goed gespeeld en ze zijn vrijwel ver gekomen voor hun toedoen. Maar het blijft een klein beetje teleurstelling, maar wel leuk voor onze Queen Maxima!

Maar goed, ik wil toch wel even iets kwijt, mocht ik wel helemaal doorkomen, dan is het voor mij de mooiste kado die ik aan mezelf kan geven. Al die dingen die ik wil en ze komen uit,dan is het alleen maar goed teken, dat ik alleen maar leuke dingen wil doen in mijn leven. Ik begin nu pas te leven om dingen die ik leuk vinden. Natuurlijk horen er ook mindere kanten erbij, maar ik weet dan hoe dan ook beter mee om te gaan. Het gaat erom dat je in je dagelijkse leven leuke dingen moet doen, waardoor je beter mee omgaat met slechte dingen. Ik heb merendeels slechte ervaringen gehad in mijn leven en nu is het gewoon mijn tijd om alleen maar op leuke dingen te focussen. Misschien klinkt dat als een klein kind, maar dat mag ook wel, ik heb me genoeg gedragen zoals ik dacht dat het zo moest zijn, wat helemaal niet zo moest zijn. (kan je me volgen?)

Ik ben gewoon lekker mezelf en ik hoop ook voor jou, dat jij bij jezelf blijft en in jezelf blijven geloven, dat er echter dingen komen waar jij van houdt, naar je toe komt. Paar dagen geleden had ik geschreven over de afleidingen. Die moet je echt blijven doen, als je voelt, dat je terugval krijgt. Ga dingen doen waar je vrolijk van wordt. En zorg ervoor dat je niet meer negatief begin te denken over dingen en over jezelf.

Sommige gevoelens komen, maar sommige gevoelens gaan ook, alleen jij hebt het zelf in de hand. Probeer ook nuchter en rationeel in het leven te kijken, zelfs voor mij is het soms lastig ermee om te gaan, maar het is juist goed om beetje rationeel te bekijken en los staan van je gevoelens. Je emotie kan zo overmachtig zijn dan je gedachten, waardoor je nog meer down gaat voelen, voor niets.

Al weet ik dat er niemand dit leest, al doe ik het voor mezelf, maar op 'n dag zou iemand het wel lezen, de boodschap komt er wel. Ik weet waar ik naar toe wil en ik moet ergens beginnen en dan begin ik met kleine stapjes. De financiële stapjes, de dagelijkse bezigheden heeft voor mij veel invloed op mijn privé leven. Als ik dat doe wat ik alleen leuk vind, komen de rest ook alleen dingen die ik leuk vind om te doen. Ik blijf het herhalen, maar zo raak ik meer gemotiveerd om door te zetten en vol te houden.

Maar goed, ik laat het even hierbij, ik ga me klaar maken want het is een mooie dag en ik heb er zin in! Dus jij ook! kom op, we kunnen het!

Liefs en tot snel!

Oh, dit vind ik wel geinig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!