About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 5 juli 2014

Jij denkt, een ander doet

het gewoon. Zij doen dingen die jij ook leuk vindt, maar jij zelf neemt geen stap om actie te ondernemen. Sommige dingen zijn gewoon lastig om te beginnen, maar je moet ergens mee beginnen. Het begin is altijd het moeilijkste. Daarna weet je de weg wel te vinden. Ik zit nog steeds met een stomp in mijn maag en dat is auto rijden. Ik wil ontzettend graag auto rijden, maar ik stel steeds uit, echt een laf! Anyway, ik moet ergens beginnen. Maar ergens beginnen is te beginnen met je zelfvertrouwen. En door zelfvertrouwen te ontwikkelen is doe wat je leuk vindt en dan begint het te groeien. Soms weet je gewoon niet meer wie je bent en je doet maar wat, juist bij zonder nadenken, doe je dingen juist altijd goed. How come?

Start with the day you love to do and the rest is importance. Start with believing yourself and don't think about what they say or think. It doesn't matter what they are going to say, it's matter that you believe! In the beginning is always the hardest part to start with things that many peoples don't want to see it, but If they like it, then you don't like it, if they don't like it, you like it, that's make special different from the rest of them. Improvement is not what you want to show, it's approve to you self. Your kind of magic idea is most difficult to find something that nobody has it. Just stay true to yourself. Be One of the Kind, your Charisma ends all of it. - Boemerang - aka Me...

Het is zo fijn om als een mysterieuze schrijfster te willen zijn, de namen dat je zelf kan verzinnen door je eigen ervaringen, maar niemand die weet wie je bent, behalve 1 iemand. En dat is al meer dan genoeg. Diegene die weet wie ik ben, weet ook, dat mijn bedoeling is anders dan de rest. Ik wil aan niemand bewijzen wie diegene moet zijn, maar soms weet je gewoon niet meer wie je bent en wat je graag wilt doen. En soms wil je gewoon lekker jezelf durven te zijn, waar je ook bent, maar als je dingen doet, waar je het liefst anders wilt, voel je je vaak 'anders' en eigenlijk moet je meer schijt hebben aan mensen om je heen en doe waar jij erin gelooft.

De wereld is zo snel en hard tegelijk, maar er zit ook een magische kant op. Er is balans, maar die balans kan jij alleen voor jezelf maken, een ander kan niet zien in jouw hart en in jouw geest, wat jij zou moeten doen, ieder ander moet dat zelf creëren en zelf uitvinden wat beter bij je past. Het nuchtere men zegt altijd ' het leven loopt zoals het is'  maar of jij dit leven wel accepteert, hangt van jezelf af, als jij meer rust in je geest wilt, zul je wel moeten accepteren, maar alsnog kan je de keuze zelf maken dat je het anders wilt doen. En vaak is dat zo betere advies om gewoon door te gaan, maar elke moment kan jij je stap anders verzetten, het zegt niet dat je altijd recht door moet lopen, je kan ook links of rechts of stapje terug nemen. Het hangt van jou instelling af, hoe ga jij hiermee om?


Accepteer jij het feite wat nu afspeelt of wil je liever incasseren en verder gaan, je leert meer van je leerzame periode waardoor je steeds bewuster bent met wat je doet. Uiteindelijk kom je er wel, zodra jij meer inzicht krijgt en je voelt je energie meer opkomen, betekent dat het goed is, het zijn positieve energie, die energie is niet zomaar iets, het laadt zichzelf op, door dingen die jij doet, omdat jij  het leuk vindt en ervan houdt om te doen. Niets is mooier, waardoor je harder wilt werken en je weet, dat je je doel zult bereiken en daarom heb je ook die instelling van die succesvolle mensen, zij GELOVEn in dingen die zij doen. En dat geldt ook voor jou.

Ooit op een dag komen mijn dromen uit, zeker, ik weet dat het er al is, het proces is in de gang. Mijn passie voor schrijven is altijd het grootste gebleven, alleen door mijn zelf-creerende-angst heeft mij beperkt door steeds terug te vallen op iets wat ik graag aan een ander wilde bewijzen, maar niet doet wat ik zelf wilt. En mijn hele leven heb ik altijd met alles en al geforceerd dingen gedaan, alleen al voor de mede mens, de buitenwereld, maar uiteindelijk ben ik weer terug bij af en kan ik het weer opnieuw beginnen.

Alles wat er in je leven komt en gebeurt heeft met een reden. Een reden kom je altijd achter, als je die doel bent gepasseerd en je zult eerder snappen waarom dat zo is. Hoe vervelend het ook was, waar je heen wilde, maar uiteindelijk heb je je doel wel bereikt. Onbewust of bewust, deze maatschappij kan je breken of groter maken. Maar uiteindelijk JIJ bepaalt wat jouw eigen succesvol is. En niet de buitenwereld.

Haat en negatieve gevoelens heeft iedereen wel eens, maar die bereiken er niets mee, en daarom is het beter om sommige dingen en zaken te incasseren zoals het is en als je weet dat het anders kan, doe het ook anders dan de rest.

Ik hou van schrijven, zingen, mannenmode, droge humor, lekkere eten en lachen. Dat zijn mijn dingen die mij aan het lachen maakt, mij de vlinder in mijn buik geven. Het liefst heb ik mijn zoon iedere dag bij mij, maar de situatie heb ik zelf moeilijker gemaakt en dat is iets waar ik zeker aan moet werken. Het liefst werk ik gewoon parttime en meer tijd wil ik besteden aan schrijven, zingen en mijn kind. De rest kan de boom in. En natuurlijk mijn liefdevolle vriend steunen met z'n muziek, hij is zo talentvolle muzikant en ik weet dat het goed gaat komen. Ik weet zelf nu ook dat ik moet incasseren dat ik hem straks weinig zal zien. En dat het zo eenmaal is en we zullen zien hoe sterk onze liefde is.

Verder moet ik nu focussen op dingen wat ik zelf leuk vind, al moet ik er risico voor nemen, maar mijn doel zal ik zeker ontvangen, de proces is voor mij het spannendste, want dat geeft mij een voldoening om door te zetten. En ik weet ook dat er iets beters op mijn pad komt en bij elke obstakel moet je zien als een opstapje naar iets beters. En dat geldt zeker ook voor jou.

Het is zaterdag, oranje speelt vanavond, ik wens je een hele fijne dag vandaag, maak er wat van voor jezelf, het is vooral belangrijk dat jij vandaag ook blijven lachen!

Liefs!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!