About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 4 juli 2014

Even wat anders...

Eindelijk, na t harde werk, ben ik vrij voor 2 dagen achter elkaar en dan nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie. Alleen jammer genoeg niet tegelijkertijd samen met me vriend, dus het is beetje vervelend. En daarom wens ik ook van harte, dat ik binnenkort heel snel kan opzeggen. Ik waardeer, dat ze mij waarderen en mij kunt gebruiken als een goeie kracht, maar ik voeg niets toe, al weten ze het niet, maar het is wel belangrijk voor mezelf om te weten wat ik niet wil. En wat ik wel wil, wil ik er helemaal voor gaan. Tijdens het gesprek met collega had ik het gevoel, dat ze iets te verbergen had. Ik weet niet, maar er zijn dingen, wat ik met een vraagteken zat.

Maar goed, het zal allemaal wel. Maar ze zoeken nog een assistente om erbij te steunen en die staan als een back-up en dat vind ik prima plan. En wie weet is het wel beter, kan ik mijn karma gewoon loslaten en dan heb ik genoeg gegeven wat ik heb. Maar nu moet ik focus op mezelf. Ik heb het gevoel, dat het binnenkort zo over kan zijn, dus ik ga er gebruik van maken al die kennis en die neem ik mee voor later.

Vandaag ben ik benaderd door een ander recruiter, die mij zag op de website en die heeft iets leuks voor mij in de petto. Een leidinggevende functie, dichtbij huis en ben erg benieuwd welke merk dat is, want ik heb toch al heel wat lopen gesolliciteerd dus hopelijk is dat iets wat ik nog niet heb geprobeerd.

En a.s. maandag heb ik een sollicitatie gesprek in dezelfde dicht bijzijde locatie waar ik nu werk. Maar dan een ander concept. Hopelijk wat relaxer en volwassen merk, wat veel meer bij mij past. Dus ik ben heel benieuwd! Ik sta vrij, dus ik kan gaan staan waar ik maar wil! Die vrijheid heb ik, dus ik ga er volop van genieten!!!

Maar morgen ga ik even dagje tussenuit en rust ik zaterdag wel uit en ik moet wat plannen maken voor aankomende weken. Als je zo afhankelijk bent op de dagen dat je misschien op gesprek moet gaan en ik wens van harte dat het in mijn vakantie alleen maar mooie weer gaat worden!

Dus focus op de juiste dingen en het komt echt naar je toe, als je het voelt, is het goed teken. En ja ik moet ook wat rustig aan doen met me geld, ik geef maar even zo maar geld uit, dus probeer me echt in te houden. Zoveel leuke dingen dus daar ben ik wel dankbaar voor dat ik op dit moment kan betalen. Ik kan gewoon dingen kopen, wat ik leuk vind, niet te overdreven natuurlijk, maar gewoonlijk dingen, waarvan ik weet, dat het mag.

Weet je, je leven gaat door, ook waar je hebt gewerkt, mensen komen en mensen gaan. En langzaam weet je gewoon dat je afscheid neemt en je weet ook dat het maar een tijdelijk iets en dat het maar opstapje is naar iets waar je graag heen wilt, alles en wie dan ook je bent tegen gekomen in tussentijd kan je er veel van leren en waardeer ze ook. Zij waren er gewoon op dit/dat moment en blijkbaar was het nodig en al was het niet alleen voor jezelf, maar ook voor hen. Ook jij kan hen inspireren en ik was altijd geneigd om ergens te moeten zijn, waar hulp nodig is, maar misschien moet ik wel hier zijn om mezelf te herstellen en leren weten wat je wel wilt.




Niet voor niets werk ik alleen maar met jonge meiden, misschien omdat mijn 'jonge geest'  ze aantrekt en ik met mijn grappige humor op die manier contact met ze maakt. Met hun ben ik heel mezelf, maar soms moet ik wel eens 'moedertje'  spelen en dat is niet erg, maar zo zie ik dat niet. Ik ben gewoon een volwassen vrouw en ben anders dan de gewone standaard vrouwen van mijn leeftijd.  Op zich is dat ook niets mis mee, maar ik vind het wel raar, dat ik alsmaar jongeren aantrekt.




Ik ben gewoon waar ik mag zijn en waar het nodig is en als t tijd is om te gaan, ga ik ook en ik voel ook dat ik binnenkort afscheid van mag nemen. Ik ben hier klaar. Ik ben niet meer nodig, er is en komt iets beters voor mij en het zal voor mij zeker een inspirerende opstapje zijn naar wat ik heel graag wil. En ik geloof daarin dat het zo is. Dus dat geldt ook voor jou. Geef niet op, gewoon doorzetten, blijf geloven, dat je t hebt en voel dat je het hebt. Maak gebruik van je kennis, je omgeving en je talenten/gave wat je ook hebt.

Precies op de juiste moment kom jij op de juiste plek, op de juiste tijd, altijd wanneer je het loslaat en het vertrouwen geeft.


Bij deze laat ik het nu ook los, ik ga slapen, het is een nachtelijke blog, mocht er iemand nog lezen, bedankt voor je tijd!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!