About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 8 juli 2014

Soms moet je gewoon jezelf laten verrassen....

Jij zet zelf de eerste stap en dan wacht je af. Die actie is ondernomen, dan is het daarna afwachten op het proces. Hoe nu verder, denk je dan. Eigenlijk op dat moment moet je loslaten. Het gevoel loslaten en erop vertrouwen, meer kan je niet doen en ga verder waar je mee bezig was. Zoek naar afleiding waardoor je niet te veel loopt te analyseren, dan ga je aan jezelf twijfelen, niet doen!

En bij sommige dingen moet je ook niet te lang stil staan en soms moet je verder gaan met je volgende actie, en dan aankijken hoe het afloopt, als je maar iets doet, is al goed, want dan ben je op de halve weg, dus hoe dan ook, het komt goed. Te afwachtend zijn en zien hoe een ander reageert, kan je lang opwachten. Jij hebt zelf in de hand, jouw hele instelling en gedachten blijven positief en doorgaan. Heb nog altijd vertrouwen in jezelf.

Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad (maandag) Mijn eerste vakantiedag, het weer was heerlijk en ik voelde me ook goed, eindelijk deed ik iets wat ik leuk vind en zonder nadenken over tegenslagen. Waar ik het meest op verheugde was mijn kennismakingsgesprek. Ik weet niet of het waar is, maar het lijkt wel alsof de Universum echt mijn wensen in werking heeft gesteld. Als het door gaat en het mag, dan is zij mij nieuwe werkgeefster die het hart heeft op de juiste plek en mij laat doen waar ik goed in ben en ik word fortuinlijk goed beloond.

Al moet ik er nog steeds voor reizen, maar voor haar winkel heb ik het wel over. Het plaatje was precies zoals in mijn gedachten. Ook dat moet ik loslaten en niet teveel mee bezig houden. Het was in ieder geval zeer positief. Binnen nu en straks laat ze me gauw weten hoe en wat loopt.

Natuurlijk zal Amsterdam mijn grootste favoriet blijven om te mogen werken, het liefst wonen zelfs, maar goed, dat is voor later. Maar zolang ik nog niets passend in Amsterdam vind, dan zou ik op de ander locatie voor lief moeten nemen en wie weet opent zij ooit een winkeltje in Amsterdam, dus je weet niet hoe het loopt.

Ik merk dat al mijn vrije dagen veel besteed in Amsterdam. Amsterdam geeft mij het gevoel, dat ik welkom ben en gewoon mezelf kan zijn en er lopen genoeg mensen, waar ik gewoon heerlijk onopvallend op straat kan lopen en alles is 'gezellig' ..op z'n Amsterdams!

Verder ben ik erg gesteld op me vriend en mijn leven. Het zou mooi zijn, als het mag uitkomen, dan kan ik verder. Een vak doen waar ik goed in ben en mijn eigen ding blijven doen. Zonder dat ik me aangejaagd moet voelen. En al die werkdruk heb ik allemaal al gehad. Het is nu klaar en ik wil alleen dingen doen waar ik zin in heb en wat ik leuk vind. De rest is allemaal is klaar.

Naarmate je ouder wordt, weet je steeds meer wat je wilt. En wat je niet wilt en op welke leeftijd dat ook gebeurd, iedereen maakt het mee. Het leven is zo al beschreven door het wet van de Universum, alleen wij als mensen moeten onze eigen keuze en fouten maken. En wat we ermee doen, is helemaal aan onszelf. De beslissing die je neemt, de gedachten die jij denkt, de daden die je zelf uitvoert en de handelingen met je eigen instelling. Het is allemaal aan jou zelf.

Iedereen maakt het zelfde fase periode mee, het zijn net lopende banden, het cirkel van het leven. Het is gewoon zo en daarom praat je nu anders dan 10 jaar geleden, soms betrap ik mezelf op dingen, waarvan ik me beetje 'oud' voelde, maar het klinkt zo logisch. En die woorden heb je namelijk al eerder gehoord van een andere volwassenen mensen. Zo stom, maar het is gewoon zo.

Voor de jongere die nu dit mijn blog lezen, ooit komen jullie het zelf achter en voor de ouderen, jullie weten wel waar ik het over heb. Maar goed, laat je 'es keer goed verrassen en vertrouw op je eigen Universum en vooral op jezelf!!!

Blijf in jezelf geloven, volg je hart, je dromen en ga op je doel af, het proces is verrassend, maar uiteindelijk heb je het wel!

Fijne nachtrust en tot gauw! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!