About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 31 juli 2014

Op gegeven moment neem je afscheid,


de dagen duurt langer dan je denkt, vooral als je weet dat je weg gaat en je gaat naar iets nieuws en daar werk je er naar toe. Juist omdat je het heel graag wilt, dat het al zover is, dan wil je eigenlijk het liefst meteen nu afscheid nemen. Maar niet altijd, ik hou niet van afscheid nemen van mensen waar ik in de korte tijd goed heb leren kennen, waaronder de meiden, maar goed, het leven gaat door en we kunnen niet altijd bij elkaar blijven. In deze maatschappelijke wereld, mensen komen en mensen gaan, vooral op het werkgebied.

Ik heb best veel meegemaakt in deze korte periode, half jaar, maar het was voor mij echt wel een hectische half jaar, zoveel mensen gezien en kennis gemaakt, maar uit eindelijk moet je toch voor jezelf kiezen, voor je eigen geluk. En verder gaan met je leven. Sommige mensen kom je weer tegen en anders mensen neem je daarvan gewoon een afscheid en zien we het wel verder.


Ieder mens moet en mag voor z'n eigen geluk en leven kiezen. Het is nooit leuk om je zo te voelen als je niet lekker in je vel zit en als je voelt, dat je wat anders wilt en het kan je niet meer schelen wat er nu om je heen gebeurt, dan zul je toch stappen moeten ondernemen voor jezelf. Alleen jij kan zelf eerste de stap zetten en dan kijk maar hoe ver je komt. Als je maar weet wat je wilt.

Hoe vervelend het ook is, er is altijd een uitweg, er is altijd een uitgang, waar ingang is er ook uitgang. Aan alles komt een oplossing, denk ik in oplossen en niet in problemen. Als je weet wat de oorzaak is, dan weet je ook wat het gevolg kan zijn en het gevolg dat bepaalt jij!

En al heb je de verkeerde keus gemaakt, dat maakt niet meer uit, want het is al gebeurd, dus wat kan je er aan doen? Terug draaien kan niet meer, maar je weet nu wel beter, wat wel beter kan, dus ga je ook die kant op. Al moet je risico nemen, zolang jij maar in jezelf blijft geloven en je dromen en je hart blijft volgen, dan moet je op het Universum kunnen vertrouwen dat het goed komt. Al moet je er harder voor werken, je zult er zeker komen!


Probeer nu te relaxen en concentreer alleen op dingen die je WEL wilt en meer niet. Doe nu even waar je 'happy' van wordt en maak een kleine stappenplan voor jezelf. Welke richting, welke stap ga je als eerst ondernemen en dan verder kijken.

Ik hoop dat je in ieder geval weet, dat jij absoluut een waardevolle persoon bent en ik weet zeker dat je dit aankan en begin jezelf te waarderen zoals je bent, accepteer jezelf zoals je bent, je bent er nu en daar moet je mee doen, blijf op je hart vertrouwen en volg je instinct en luister goed naar je gevoel. Je bent nooit alleen. Kom ook af en toe tot rust, voor de balans en dan ga je weer verder.

Ik wens je een fijne dag! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!