About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 7 februari 2014

a new day...

het is nu nog mooi weer, droog en het is best zacht weer om naar buiten te gaan, maar vanmiddag zou het gaan regenen en dat is beetje balen, maar goed, ik twijfel daarom of ik naar buiten wil gaan, heb weer jeuk gekregen om wat dingetjes te kopen, zo'n eraser ding voor onder me ogen, die donkere kringen wegwerken en 'n mooi lijst voor op de wc en gekleurde kaarsen, het ziet nu nog on-af uit, maar ik moet rustig aan met me geld doen, moet nog hele 3 weken mee doen. Het is zo moeilijk voor mij, ik vind het best lastig, ik kan niet zonder mijn geld, geld maakt het wat makkelijker, nu ik weet hoe het is, ben ik extra zuinig op bepaalde dingen en ik moet echt 10 keer nadenken of het echt noodzakelijk is of is het pure verveling. Maar deze dingen zie ik wel als goede investeringen! Ik moet toch goed uitzien voor me nieuwe baan??? hahaha.. Ik heb net me nagels gedaan, dus ik ga denk ik toch gewoon naar buiten, aan de wandel, zo heb ik wat lichaamsbewegingen, hele dag thuis zitten, ik word gewoon gek hier!!! Ik ben helaas nog niet gebeld of ik door ben voor de 2e gesprek, dus ze zouden me morgen bellen, op z'n laatst, ik weet niet hoeveel mensen er komen voor die functie, het is zo lastig rond deze tijd, ik hoop natuurlijk zeker wel dat ze mij moeten aannemen, ik ben een goeie investering!!! Leeftijd zegt toch niets? Waarom kijkt men te veel naar cijfers en niet naar de passie, naar mensen die echt willen werken!!!

Nou ik was hierboven gisterochtend al mee gestopt, omdat ik even niet mee wist wat op te schrijven, maar vandaag is het alweer een nieuwe dag! Ik heb eindelijk heerlijk geslapen, alleen een bizarre droom, kan het alleen niet meer verklaren, want ik weet niet meer waar het over ging. Maar goed, we gingen ook vroeg slapen en dus ben ik ook eerder gaan opstaan, ik was gewoon wakker. Gelijk opgestaan nadat me vriend weg ging naar z'n werk, keuken opgeruimd, afwassen (ik haat afwassen) ontbijtje, koffie, glaasje water en zo zit ik weer achter mijn laptop, mijn dagelijkse ochtend routine. Ik check eerst mijn mail, facebook, twitter en dan ga ik langs elke beauty bloggers, het is even leuk om alleen al te lezen en dan ga ik altijd de vlog van itsJudylife kijken, zo grappig, ik volg ze al sinds 2 maanden, leuke getrouwde stel met een lief dochtertje, ze verwachten ergens in maart een tweeling, 2 meisjes, de namen hebben ze al, dus het is spannend, ik vraag me af misschien dat die baby's eerder gaat komen. Afwachten. Gisteren bedacht ik me toch te gaan 'wandelen' en toen ben ik eerst richting kruidvat gegaan omdat ik toch die ene erase wilde hebben, maar helaas was ik te laat, alles wat uitverkocht. Het is zo hype geworden. Maar goed, toen ik me ging optutten met die foundation van lóreal was het best wel goed dekkend, en bedacht me ineens dat ik die spul niet eens nodig heb voor mijn donkere kringen, en zo zie je maar weer, het mocht niet zo zijn en is weer goed voor mijn portemonnee. Dus ik ging verder lopen naar de action en daar kocht ik wel wat spulletjes voor de wc en het huis. 2 lijsten met teksten, om mijn wc op te fleuren, die witte muren komen me te strot uit en 2 kaarsjes met 1 fake plantje. Staat best leuk, gezellige wc. En 1 teksten met lijst heb ik aan de keukenmuur opgehangen maar ik zit er al weer aan te twijfelen, maar goed, ik laat het even zo, tot ik wat anders heb gevonden om die 'dooie' muur mooi op te vullen met iets. En toen ging ik toch even stiekem op de make up afdeling lopen en zag niets bijzonder maar zal wel ineens nagellak tussen de spullen die daar niet hoorde, en het was een mooie rode kleur, niet ouwelijk maakt maar vrouwelijk en stoer. En dat voor 50 cent!!! Mijn god, die kleur is precies wat ik zocht en ik ben erg blij mee!!! Ik ben de laatste tijd into nailpolish maar dat gaat vast wel weer over, het is puur tijdvermaak en hou me zelf bezig hahaha... stuppit eigenlijk. Ik doe altijd het tegenovergestelde, in de winter lak ik vaak opvallende kleuren en in de zomer lak ik weer donkere kleuren, heel bizar, soms doe ik ook alleen maar een nude lak erop. Wat ik heb uitgevonden is base coat, eerst lakken voor dat je de gekleurde lakken op doet. Want zodra je weer zat bent, en met nagel remover haal je er gemakkelijk zo uit, zonder dat de kleur zich verspreidt! Het werkt heel snel en efficiënt! En wat ik nog meer had gevonden zijn die beauty wattenstaafjes bij de kruidvat! Waarom heb ik dat niet eerder naar gezocht, al werkte die andere ook wel maar deze werkt wat makkelijker hahah...wat een luxe! Anyway, ik ben blij, want je kan er veel mee doen met die staafje, wimpers lijnen netjes wegwerken en je restjes lakken weghalen etc. je wenkbrauwen mee lijnen, heel makkelijk. Vandaag blijf ik thuis, gewoon niksen, als ik weer naar buiten ga, ben ik bang dat ik weer geld ga geven en ik moet echt zeer rustig aan doen!!!

Hopelijk word ik vandaag gebeld of ik door ga voor de 2e gesprek, en als ik niets hoor,dan gaat het over. Dus afwachten!

Nou fijne dag nog! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!