About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 26 februari 2014

Helaas....

alweer afgewezen na zoveelste keer. Gesprekken gingen goed. Ze waren altijd verrassend maar toch net niet! Ik zou denken dat t echter aan mij ligt! Mijn aziaatische look zit in de weg ofzo! Ben niet blank blond en heb geen blauw ogen. Wat voor profiel willen ze nou?? Als ze konden programmeren waren ze vast sneller klaar geweest zonder hele voortgang gesprekken. Ik ben zwaar teleurgesteld. Op dit moment weet ik het gewoon even niet meer. Wat moet ik nog meer doen, behalve doorgaan en doorgaan en doorgaan. T is soms vermoeiend en zo lang afwachtend moeten zijn. Ik weet het, morgen weer n nieuwe dag met nieuwe kansen. Maar op dit moment zie ik er even niet zitten. Ik wil zo graag weer aan het werk. Je netwerkt je suf. Je doet veel research naar bedrijven, je maakt contacten met bedrijven. Niemand die je kan helpen. Straks komen er nog meer ontslagen en nog meer werkzoekende. Ik wil het NU!!! Uiteindelijk moet je t zelf doen! Vele zeggen ook, dat je echter t meest kans maakt door via via. Maar dat wil ik ook maar niemand zit in die wereld. Ik weet t nu even niet dus bij deze sluit ik af voor vandaag. Nog n half uur en dan is t eigenlijk al n nieuwe dag. Oh God Universe alstublieft, wanneer is het mijn beurt!!!

1 opmerking:

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!