About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 25 februari 2014

'n extra updatje van me gedachtje..

Hallo,

Daar ben ik weer, alweer moet ik iets kwijt of delen of eigenlijk, ik moet het gewoon even kwijt. Zoals ik mezelf ken, ik ben eenmaal een laatbloeier, ik moest eerst keihard op me bek vallen en dan weer opstaan en dat ging het zo maar door en door. Maar eigenlijk heb ik toen die tijd nooit echt naar mezelf geluisterd! Ik wist ergens in mijn achter hartklepje dat daar een talent schuilt. Maar ik moest blijkbaar iets meemaken tot ik een open eye krijg en maar te beseffen waar ik zo goed in ben! Ten eerst hou ik ontzettend veel van mensen, ik steun ze graag, ik ben graag de luisterende oor, ik geef graag mijn oprechte advies en ik deel mijn kennis en ervaringen met iedereen en ik gun het iedereen van harte, ook mijn ergste gemeenste vijanden. Alhoewel ik eerst me gal moet spuwen tegen ze maar op ten duur zijn het ook maar mensen met onwetendheid! En trouwens, ik heb wel veel van ze geleerd wat je NIET moet zijn! Maar goed, ik wil proberen niet zo oppervlakkig over te komen, want het gaat namelijk om mijn passie, mijn ding, eigenlijk waar ik echt ontzettend zo goed in ben, maar niet kan bewijzen dat ik het kan. Styliste! Dat is all the time my shit! my passion, my stuff. Styliste zijn omschrijf precies mijn karakter, de persoon wie ik ben geworden en wat ik voor een ander mag betekenen. Dat een ander goed is in therapie, psycholoog, ik kan dat doen met kleding en therapie en psycholoog krijg je gratis vanuit mijn ervaring erbij! Met liefde! Zo dat is eruit! Is dat een oppervlakkige beroep? Nee toch?  Het moet toch in je zitten ofniet? En ik zal het met plezier werken, dat is toch ook goed? Ik weet het niet. Soms twijfel ik eraan, waarom? Omdat deze maatschappij mij laat twijfelen, door hun kan ik mezelf niet ontwikkelen, er zitten teveel regels en poespas en onzinnige dingen en eisen die onmenselijk zijn waaraan niemand aan kan voldoen! Maar goed, ik zit al ruim 20 jaar in de modewereld, de winkelketen heb ik 2 keer meegemaakt op een langere periode en ik heb lang gewerkt bij een hoge segment winkels en ik heb voor een grote mega winkel gewerkt als een visual merchandiser! Ik was tha bomb! Ik was wel de oudste en de kleinste maar ik stak boven iedereen uit! Ik was de snelste, hardwerkende kip met stalen muur om haar heen! ik weet dat ik dit kan maar ER MOET TOCH IEMAND ZIJN DIE NU OP DEZE AARDE RONDLOOPT DIE MIJ DE KANS MOET GAAN GEVEN!!! En iedereen die met mij heeft gewerkt, weet hoe ik ben en zijn altijd tevreden met mij, natuurlijk heb ik mijn minpunten maar dat is voor iedere een uitdaging en dat zeker voor mij! IK BEN NU VERDOMD AAN TE BEURT!!!! ......

oh by the way, ik zag iets nieuws voorbij komen, als je je foto's wilt bewerken kan je gratis picmonkey downloaden, heel makkelijk en efficiƫnt... al heb ik het zelf niet gedaan, maar ik zag bij andere bloggers wel mooie foto's vandaan komen! ik ga het zeker proberen, maar mijn laptop begint een beetje aan z'n pensioen te denken en ja, zolang hij het nog doet met liefde voor mij, zal hij t volhouden!

Maar goed, mijn droom baan of een hobby waar ik een werk van kan maken is being a STYLISTE!

Zo, vanavond ben ik heerlijk alleen, me vriendje is weer aan het repeteren en hoe toevallig zijn er veel meiden/vrouwen films op tv!!! Dus ik ga ze allemaal bekijken, dus heen en weer zappen en ondertussen een goeie motivatie met cv naar een mode bedrijf opsturen!!!!! Wie niet waagt, wie niet wint! Ik moet het doen! Waarom niet!

Nou lieverds, fijne avond! ik doe me best, dus jullie ook!!!! Tot snel!!!

Liefs!

1 opmerking:

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!