About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

vrijdag 28 februari 2014

Hoofddorp

is de cityshop geworden waar ik graag naar toe ga. Waarom? Omdat alles wat jij nodig hebt (de meeste dan) is daar alles bij elkaar op loopafstand bereik. Hier in Haarlem is het ook te doen maar niet helemaal naar mijn zin en onlogisch ook. Dus als je naar de Action wilt, dan moet je helemaal naar de Cronje lopen en op zich is dat niet erg, maar niet als je geen zin hebt om door de hele Haarlem centrum te lopen. Hoofddorp heeft alles bij elkaar wat je altijd zowel wilt kijken bij elkaar, echt een topcentrum. Hoe vaak zeg ik het wel niet! Al hoewel ik niet in Hoofddorp wil wonen, ik woon hier prima, het is af en toe ook even wat anders omdat je dan het gevoel hebt dat je er even uit bent. Zaandam is ook een leuke shopcity en nog dichterbij met OV, naar Hoofddorp ben ik toch ruim 50 min. reistijd kwijt en Zaandam kost mij dat 20 min. Bizar he. En wat heeft Hoofddorp en Zaandam met elkaar te maken? PRIMARK! Ik weet niet of er in Zaandam ook een action is, moet ik even uitzoeken, dat zou ook handig zijn, maar Zaandam heeft op zich ook 'n leuke winkelstraat, waar je gerust gewoon lekker kan zitten  en leuke eettentjes en ook alles wat je nodig hebt, maar action is voornamelijk ook wel belangrijk. O,ja in Hoofddorp zit een kruidvat winkel die ALLES collecties heeft van de budget make up merkjes. Zoals Catrice en Essence. Hier in Haarlem, mis je toch nogal wat collecties. Wist je dat in Haarlem 6 kruidvatten hebben?? Maar ze verschillen enorm in voorraden en collecties, en nogmaals kruidvat in Hoofddorp blijft de beste! Groot, ruim en opgeruimd, hardwerkende personeels zie ik altijd en make up voorraden zijn altijd goed gevuld. Dus ja! Maar goed, ik moest naar Primark, ik heb zoveel shoplogs gezien van de meiden, ik moest er ook heen. Maar echt, het is altijd druk!!!  Misschien dat ik volgende week weer even stiekem ga, gewoon omdat het rustig is en dan heb ik tenminste de ruimte om alles goed te bekijken en ik kwam ook voor een jurk maar die hebben ze helaas niet meer in mijn maat. En ook zag ik mega mega STATEMENT kettingen. Ik zou bijna geen statement willen noemen, hoeveel van die meiden zullen die kettingen dragen. Het is natuurlijk super leuk maar niet meer STATEMENT. Ik zag wel eentje die mij wel erg aanspreek, maar aangezien mijn budget twijfel ik enorm of het wel waard is, het is trend, want hip is het niet meer want iedereen draagt het en het is toch stoer, grof maar classy vrouwelijke ketting. Dus ik heb het maar terug gehangen. Ik heb zoiets van, twijfelen, niet doen, slaapt wel 'n een paar nachtjes over, ben ik het vergeten, dan is het niet belangrijk, denk ik er nog steeds aan, dan ga ik het gewoon halen!! Maar de volgende keer ga ik naar Zaandam. Even afwisselen. En misschien hebben ze daar wel die jurkjes in mijn maat (hoop ik)

Ik merk wel dat veel van die beautybloggers en fashionbloggers enorme invloeden hebben op de meisjes. De meisjes vrouwen, zelfs ik, raken zo gefascineerd (het werkt wel) dat je ook graag wilt hebben en dat je het liefst nu meteen naar die winkel toe rent om ook te halen. Maar gelukkig, dit keer, gebruikte ik mijn verstand en niet mijn gevoelens. Ik ben zo opgelucht, want ik ging naar de Kruidvat en ik dacht, ik ga gewoon kijken, heb ik het nodig, wil ik het perse hebben of wat. Maar gelukkig dacht ik verstandig na en liep met lege handen de deur uit! Zo trots!! Weer budgetproof! hahahaah....

En toen wist ik nog dat ik naar de etos moest om wat vrouwendingetjes te halen, en precies waren ze lekker afgeprijsd en ik had nog een gezichtsmasker nodig en die waren ook afgeprijsd. Dus ik was erg blij mee. Verder ging ik naar xenos, heb ik wat stifbord gekocht voor me vriend, verder niets eigenlijk hahaha...xenos heeft echt wel leuke dingen maar die dingen zie je ook weer terug bij Actions, dus waarom zou je het halen?

En toen ging ik boodschapjes doen en ging ik naar huis! Ik was er klaar mee, ook met mensen, ik had nog tegoed over op de kaart en had een gestreepte shirt gekocht bij de Zara, eindelijk!!! Weet je hoeveel het mij moeite kost om iets leuks te vinden bij Zara?? Nee, ik ben anti-zara! ik word altijd sjagerijnig van. Pasvorm broeken kloppen voor mij geen meter, het is niet voor mij gemaakt. Wat ik wel erg mis, is de H&M. Zodra ik wat meer ruimte kan maken met mijn financien zou ik graag weer willen shoppen bij de H&M, dat blijft toch mijn favoriete shopwinkel, het liefst dat ze alles hebben en ook dat hebben ze niet in Haarlem.

Bij de primark had ik gestreepte cropshirt gekocht in het zwart (duuuh) en 'n vest die was in de aanbieding en het zit zo mooi dat ik zo trots ben op mezelf! Zo mooie vest!!!!! Voor 5 euro! ahhahaha... Maar jammer, ik wilde eigenlijk die jurk ook hebben, echt balen, dan mag het gewoon niet zo zijn.

Nu slap gelul... eens keer wat anders dan mijn geklaag van de afgelopen dagen. Mijn excuse, maar daarvoor is deze blog voor.

Trouwens, ik zie het nu pas dat bovenaan op mijn pagina een engelstalige uitleg is over wie ik ben en wat ik doe, die moet ik even aanpassen in het nederlands of ik kan het onderaan nederlands zetten, maar dan moet ik al mijn blog ook in engels vertalen en dat gaat echt niet lukken, aangezien ik hoop gelul erbij zet hahaha.. Ik ga er even over nadenken. Helaas zie ik nog geen passende lay out, ik ben meer een black en basic en daar ben ik naar op zoek maar dan met een sprankje bloemetjes op de achtergrond, ben nog steeds vrouw he... bla, bla, bla,...

Ik ga even onderzoekjes doen naar bedrijven en ga ik weer wat vacaturen pluizen!

Tot later dan! Fijne dag nog!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!