About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

woensdag 5 februari 2014

Moe

van mezelf, van deze situatie. Ik wil deze moedeloze gedachten loslaten en bedanken maar ik heb m niet meer nodig. Ik kies voor mezelf en wil goed voor mezelf zijn. Tijd om machteloos toe te kijken hoe zwaar mijn gedachten afspelen heb ik geen zin meer. Want ik bereik er niets mee. Maar vandaag toch iets goed nieuws, mijn zoon heeft n eindadvies gekregen, hij gaat naar de VWO! Ik ben zo blij en zo trots! Hij heeft zo zn best gedaan en hard voor gewerkt. Al ging hij naar Havo dan was t ook goed geweest. Zolang hij maar gelukkig en gezond is en geen zorgen hoeft te maken en genieten van zn  jeugd. Vanmiddag ging ik spontaan naar buiten. Ik moest naar buiten. Ik voelde me zo benauwd en opgesloten en me vriend kwam thuis en ik had geen zin om mijn sfeer hem te verpesten.Dus ik moest even eruit. Ik bleef zo'n anderhalf uur of iets langer weg. Ik ging eerst even rondje ikea doen en zag weer leuke dingen maar helaas kan ik er van dromen, wie weet, ooit zullen die dromen uitkomen. Dat werkt alleen als je er echt hard voor werkt en ik wil er hard voor werken maar dan moet ik wel eerst n baan vinden! Maar goed, daarna ging ik dus toch verder wandelen, rondje park maar t is groot park. Ik deed n uur over en tijdrns mijn wandeling bid of vroeg ik steeds om n teken of t ooit weer goed gaat komen en spoedig de situatie kan veranderen. Paar meter later kwam ik n wandelaar met n leuke hond. Zo lief, nog jong, 7 maanden oud, ik weet niet wat voor ras t is. T behoort wel bij de ras van pittbulls of bullsdog maar dan met die lange snuit. Zo lief kwam ze even groeten en mooi wit. Ik heb dat altijd met dieren, vooral bij honden, ze leidt me goed af. Geeft mij zo'n prettig aanwezig gevoel. Alsof ze allemaal zeggen 't komt goed. Hou vol komt goed. Die ene hond vorige jaar die in me winkel kwam was ook super lief. Ik zal hem nooit vergeten. Ik dacht gelijk dat mijn Universum op die manier mij n teken geef. Paar meter later kwam ik weer n wandelaar tegen met n pittbull. Hij deed niets, liep zo langs me heen maar ik was weer afgeleid door die grappige zwart koppige schapen. Die vrouw moest ook lachen toen ik zei dat ze grappig uitzagen. Want die schapen keken je wel heel stoer aan hahaha..toen wist ik t weer dat ik niet aan mezelf moet twijfelen. Ik moet dit gewoon door zetten en geduld hebben. Al die vermaak dingen zoals youtupe kijken en al die beauty bloggers te lezen komen mij ten duur ook zat dus ik ga morgen mijn Diy shirt maken van n jurk die ik helaas niet meer zal dragen want hij is way te kort dus ik ga peplum shirt maken rn kan ik die altijs combineren met rok of op elke broek en leggings. Verder verlang ik naar n nieuwe jeans met hoge taille. Die komt weer helemaal terug. Dat is wel fijn met mijn lovehandles. Ik heb nog kadobon van zara en wie weet slaag ik n keer. Het is nu half 1 geweest, zou moeten slapen maar ga zo. Dus ik voel me nu stuk beter dan gisteren en vandaag. En ik ga gewoon weer verder en dit keer komt t goed. In mijn hele leven is t altijd afwachten maar soms moet je zelf t hef in de handen nemen en doen wat je wel kan. Hopelijk krijg ik hierna meer inspiratie om weer mijn DIY aan te pakken. Ik deed t altijd met plezier en makeup is leuk maar niet weg gelegd voor mij, al heb ik t best veel van geleerd. Ik kan nu in ieder geval beter opmaken. Alleen nog n huidverzorging kopen en n primer zonder siliconen. Als ik n baan heb, dan trakteer ik mijn vriend eerst en dan na mij  proeftijd ga ik pas mezelf verwenne. En dan wens ik dat alles weer normaal en van t leven gaat genieten.

Nou bedankt anyway. Ik ga zo lekker slapen. Ik verlang alweer naar morgen. En hopelijk is mijn vriend dan ook minder moe maar dat zal wel niet zo zijn. Ach ik ga me vernaken.!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!