About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

dinsdag 4 februari 2014

Diepe zucht...

Hoi,

Het is vandaag maandag, een heerlijke mooie zonnige dag! Het is echt echt mooie dag! Blauwe lucht, je hoort vogels zingen. De zon is echt warm en wind stil. Ik ging met me vriend even wandelen. Hij is elke maandag vrij, best wel lekker, een moment om samen te zijn. Komende periode heeft hij het te druk, er moet geld aan verdiend worden. Over geld verdienen, ja ik sta nog steeds op te wachten hoe en wat. Paar weken geleden had ik nog die move motivatie om door te gaan en ik ga ook nog steeds door maar ik heb momenteel even een soort inzakking moment, alsof me moed een beetje is gezakt. A die vooruitzichten die ik had gehoopt zie ik nu heel langzaam aankomen. Het is al februari en het gaat zo snel! Maar thuis zitten is gewoon niet mijn ding!! Ik wil nog zoveel dingen doen en bereiken in me leven maar dat gaat niet zonder mijn financiƫn. Die moet stabiel zijn en dan kan ik betere keuze maken. Ik heb afgelopen paar dagen last van mijn steek onder mijn oksel, ik weet niet wat het inhoudt maar het doet soms pijn, niet pijnpijn maar gewoon vervelend pijn. Het is geen stress denk ik, misschien een beetje in me hoofd, maar ik moet ergens mijn energie kwijt, laatste paar maanden hou ik mij zogenaamd bezig met make up spullen maar eigenlijk hou ik niet van makeup, het is gewoon een pure dagelijkse vermaak, zoals nagels lakken, extra optutten en weet ik veel wat. Ik hou me liever bezig met kleding maar zelfs dat heb ik geen motivatie, maar ik moet voor mezelf dit wel doen, anders verveel ik me zwaar iedere dag! Dag als vandaag, zul je eigenlijk niet down moeten voelen, maar ik voel me wel zo. Ik voel me machteloos, nutteloos, energieloos, alles is loos. Ik kan me niet echt ontspannen, ik ben elke dag thuis, er is geen reden voor ontspanning, want ik moet me energie kwijt. En werken geeft mij energie.

Hier was ik gebleven, het is vandaag alweer dinsdag, alweer zei ik, nou het was best een sjagerijnige dag voor mij geweest, ik was niet mezelf gisteren, behalve in de ochtend tijdens die wandeling had me wel goed gedaan maar daarna waren we weer thuis, was ik weer in me rot hum. Nu ben ik alleen thuis maar over 3 uur is me vriend al weer thuis, die heeft zo les en dan boodschappen doen en dan gaat hij weer repeteren, ja hij heeft het druk, ik zit maar thuis, ja ik ben zo zielig.. Pff... ben het beetje zat nu, thuis zitten, zo erg dat ik het niet meer leuk vind om thuis te zijn, erg he. Ik zie al die rommelige dingen en muren op me af komen, al die huishouden die maar constant in het cirkel blijft terug komen, je doet niet anders dan dit. Ik heb Celine Dion op de achtergrond muziek, hopelijk kan ze me beetje helpen aan me second day bad humeur. Ik ga zo maar even me haar weer verven en maar wat doen in huis, voor ik het weet, moet ik me gaan haasten voor dat hij thuis kom. Ik voel me echt nutteloos. Ik merk wel dat het meer moeite kost, om alles draaiend te houden, hij zorgt nu voor de financiƫn en ik voor het huishouden OH WAT HEB IK DAAR ZO HEKEL AAN!!!

Weet je waar ik nu zo behoefte aan heb? Heb zin in een gesprek met meneer Theo Maassen! Die man kan spreken en gesprekken voeren, het lijkt me zo fascinerend om met hem aan tafel te zitten of gewoon net als die programma 24 uurs met ... Vele hebben een hekel aan hem, maar hij is zeer geliefde man, het is man met woorden met eigen duidelijke mening en z'n eigen gedachtenis, hij staat er wel voor open, maar vele vindt het onzin om je daarover druk te maken, het is eigenlijk simpele man, maar het is wel man met duidelijke woorden, zeg ik maar, ik ben zo ontzettend jaloers op z'n vrouw, aangezien je stevig in je schoenen moet staan om met Theo om kunnen gaan, vind ik echt props! Ik heb soms moeite met mijn eigen karakter, wat ik niet altijd karaktervol noem, maar een slappe was, weinig karakter om bepaalde situatie niet mee om kunnen gaan, ik moet nu ook stevig in me schoenen staan en om maar niet te laten zien hoe ik me voel, al voel ik me wantrouwig aan zulke situatie omdat ik dat niet vertrouw maar ik wil niet laten zien, heb wel me eigen trots maar die trots heeft misschien de verkeerde betekenis, want ook dat kan ik er niet mee omgaan! Zo Theo mij kunnen helpen om auto durven te rijden? Zou Theo mij kunnen helpen van mijn angsten? Zou Theo mijn leven kunnen veranderen? Misschien moet ik z'n boeken kopen, tenminste, heeft hij wel boeken? Ik weet niet wat het is maar die man is zo interessant. Misschien omdat hij niet zo dichts bij me staat, maar ik geloof wel dat hij door z'n ervaringen wel mensen kan lezen en me zo kan uitlezen hoe ik ben. Ik wil een keer keiharde waarheid over mezelf horen, een soort WAKE UP call. Ik vind mezelf geen haar beter dan de rest maar ik moet mezelf ook niet neerhalen en de rest om hoog krikken, dat slaat nergens op. Waarom haal ik mezelf zo graag neer, waardeer ik mezelf niet, kan toch niet, ik weet wel wat ik wil en wat ik niet wil.

IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!IK WIL MIJN EIGEN LEVEN TERUG!!!!

Tijd gaat zo snel, ik luister nu niet meer naar Celine Dion, op dit moment is Whitney Houston aan de beurt, lekker oldfashion guilty pleasure luisteren. Het is nu kwart voor 12, ik ga even me haren doen en ben ik over 15 min terug!

Nou ik ben inderdaad precies 15 min. terug!!! Nu lijk ik echt op een typische huisvrouw met handdoek op d'r hoofd, maar goed ik doe het voor mezelf en voor niemand anders. Het is goed om voor jezelf te zorgen en niet alleen voor de buitenwereld of de man. Mensen komen en mensen gaan, als je maar bij jezelf blijft, komt het wel weer goed. Ken je dat? Je bent echt met de verkeerde been opgestaan, alles wat je doet vandaag, gaat fout of het loopt niet zoals het moet of hoort te gaan. Ik heb zin in een intellectuele gesprekken vandaag maar helaas is er niemand die met mij gesprekken kan voeren. Ik voel me niet thuis ik voel me niet mezelf, ik verwaarloos mezelf, ik focus op verkeerde dingen of juist niet, ik geloof nog steeds dat ik binnen kort gewoon ga beginnen en ik geloof dat de Universum goed voor mij zorgt en zorgt dat ik op een leuke werkplek komt te werken met mensen en aardige werkgever die het hart heeft op de juiste plaats! Dat is mijn harte wens! Die wens moet ik blijven geloven, ik geloof in mezelf en heb vertrouwen in mezelf dat het goed komt, wat voor een ander betekent wilt niet zeggen dat het voor mij zo geldt, ieder persoon is anders, ik kan werken en ik hou van werken en andere weet ik niet.

Ik kan bepaalde niet uitstaan van mensen z'n gedrag. Maar ik kan niet op oordelen wat er in z'n hoofd afspeelt en dat hoef ik ook niet te weten, maar ik vind wel dat je volwassen mag zijn en beter moet gaan nadenken en handelen ipv van maar af te wachten en dat alles vanzelf gaat. Alles voorkauwen helpt niet!

'Als je alles in je leven voor gekauwd wilt krijgen, zul je altijd die leegte blijven voelen, ongeacht wat je krijgt op je dienblad'..  EN POP! daar kwam het ineens, ik heb iets met quotes, ik bedenk of het komt zomaar, puur uit me ervaringen...

Ik hoop dat voor me eigen kind beter gaat dan met mezelf en dat alles niet vanzelf gaat, maar hard werken loont en iets op kan bouwen waar je trots op bent...

Ik laat het hierbij, er spookt teveel teksten door me hoofd, ik heb gewoon zin een goed gesprek!!! Met Theo voorbeeld!

Fijne dag, maak er wat van, ik ook, ik doe me best!

Liefs!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!