About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 27 februari 2014

Zal ik mezelf transformeren naar

blond haar, blauwe lenzen, zeggen dat ik geadopteerd ben, me leeftijd 10 jaar jonger maken en mijn naam veranderen in Estelle van der Kuip? (sorry voor diegene die echt zo heet) en daarmee word geaccepteerd door deze k*t maatschappij? Wat vinden jullie. Hoe kan je vanuit een profielfoto bepalen en onderschatten hoe iemand is? Hoe kan je bepalen wat voor achtergrond ze heeft?


Je zou zeggen dat Aziatische mensen altijd werk hebben, dat kan wel zo zijn, maar niet dat werk dat je altijd standaard ziet, niet dat het mis mee is, maar het is gewoon niet mijn ding om standaard maar in de horeca moeten werken om te overleven. Ik wil ook dingen kunnen doen wat ik leuk vind. Soms krijg ik wel een positieve reacties terug, maar wat heb je daaraan? Dat betekent dus net niet goed genoeg om mij aan te nemen. Gisteren kreeg ik een reactie terug, waarin het stond dat het fijn gesprek was geweest en mij zag als een echt hardwerkende vrouw, maar ik had net niet goed de 'sterke' profiel' die ze zocht. Wat voor sterke profiel moet ik uitstralen? Ik weet het soms niet meer. Hoe moet ik mezelf nog beter gaan presenteren? Veranderen aan me uiterlijk misschien? Eens kijken of dat werkt? Liegen over je leeftijd? En dat je 24/7 flexibel genoeg bent om te werken? Dat ik geen eigen leven heb, dat ik geboren ben om te werken? Dan alsnog is het niet goed, want dan ben je namelijk geen mens!!! 

Ja, je kan wel zeggen dat vandaag een frustratiedag is voor mij! 

Wat nu? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!