About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 20 februari 2014

Yes, het is alweer lang geleden...

Nou, ik had zelf niet verwacht maar dat is nou juist het leukste! Je kan zelf bepalen wanneer je iets wilt bloggen of schrijven, niemand die het leest, ook omdat ik nog niet kenbaar wil maken, misschien ooit, maar dan in een nieuw ander concept, ik ben er mee bezig, wat het beste bij mij past en wat ik zelf echt wilt uitbrengen aan de openminded world! Dus het duurt nog even voordat ik het heb besloten. Maar voorlopig blijf ik dit behouden, tot ik het klaar mee ben met nieuwe ideeën en uitdagingen! Nog steeds volg ik wel andere bbloggers online, twitter, niet op facebook, want dat is to much, wat je ziet op twitter, insta, facebook, is allemaal hetzelfde. Ik volg ze ook al op youtube, dus insta en facebook is voor mij niet nodig! Twitter en youtube is voor mij toegankelijker om ze te bezoeken en te volgen. Facebook heb ik eigenlijk om mijn contacten goed te behouden o.a. ex-collega's , kennissen en 'families' (mensen die ik als familie beschouw) verder, ja niets bijzonder eigenlijk, misschien ook een paar bekende Amerikaanse mensen die ik fascinerend vind. Verder eigenlijk niets bijzonder. En ik heb natuurlijk ook andere zakelijke site maar dat is niet van toepassing voor deze blog. Verder hou ik mij nog bezig met het zoeken naar een baan, het is echter niet makkelijk meer, helaas, deze maatschappij laten we teveel beheersen door een kapitalisme bedrijven die geen enkele risico's nemen en geen vertrouwen hebben in deze menselijke gemeenschap rondom echt mensen die echt met passie en liefde ervoor gaat. Helaas laten ze zich beheersen door een cijfermatige consumptie die nergens op slaat en gebaseerd zijn. Maar goed, het is nu eenmaal zo en ik kan niet met mijn 2 handen waarmaken dat het anders moet, daar heb je duizenden handen en mondjes voor nodig. Maar daarom moeten we ook niet gek laten maken! We behouden onze eigen clean gedachten en karma's. Ik heb soms van die dagen dat ik echt geen zin meer heb, maar ik weet dat ik door moet gaan en gelukkig helpt mijn vriend en mijn boeken mij erdoorheen.. en natuurlijk de bloggers die het zo leuk maakt dat ik weer zin heb om wat te gaan doen. Ik heb een boek besteld van BLOGBIJBEL, ik ben zeer benieuw daarnaar, misschien helpt het mij verder om serieus te gaan bloggen. En hou ik mezelf op deze manier bezig, maar ik wil het ook echt doen omdat ik het leuk vind en dagelijkse mee bezig houd. Maar ondertussen wens ik wel dat ik weer aan de bak kan gaan en lekker buitenshuis te werk gaat, onder mensen zijn, jezelf prikkelen. En verder mijn ding blijven doen die ik leuk vind.

wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!