About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 6 februari 2014

ik wens ik wens ik wens

dat morgen n leuke dag wordt met n verassing dat ik n baan heb! Of n gesprek dat ik n baan heb en dat ik meteen aan de slag gaat en wens dat me leven weer terug komt. Mijn eigen leven weer onder de controle en thuis basis qua financien weer onder de controle heb en dat alles weer normaal loopt zoals t hoort. Gezond en genietend van t leven en niet te afhankelijk zijn van iemand en maatschappij. Die witte muren niet meer ziet als n gevangenis of n gekke huis. Ik was van plan om op tijd te slapen maar helaas ben ik nog steeds op. Ik ga zo echter slapen en geen youtube filmpjes kijken. Ik heb vandaag wel gedaan wat ik wilde doen. Sollicitatie verstuurd, DIY peplum shirt gemaakt, erg blij mee, wc inrichting verandert, alleen nog wat gekleurde kaarsen kopen en ik heb mijn werk tafel weeraangepast. Ben erg blij mee, oogt minder teoep en rommelig uit. Ik weet niet wat ik heb maar ik erger me storend aan n rommelige teoep!! Ik blijf maar opruimen en schoonmaken. Ik word er gek van! Ik zou zo graag n kledingkast willen!! Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen. Misschien even naar de stad Action weer kijken voor n goedkopere kaarsen voor wc en misschien nog wat kleine dingetjes en ik wil eigenlijk ook zo n anti age eyes eraser kopen. Ik heb zo last van donkere kringen! Duhhh! Hoe zou dat komen maar ik moet erg zuinig zijn op me centjes. Maar ze zijn nu in de aanbieding voor 10 euro, als ze er nog zijn, die dingen gaan altijd zo snel weg! Ik moet toch goed en fris uitzien voor me nieuwe baan!! Hahaha... maar goed. Ik ga pitten en hopelijk kan ik gelijk wegdromen in me slaap en laat aub geen bizare dromen komen!

Nou pit ze en tot morgen! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!