About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

donderdag 27 februari 2014

Een nieuwe dag??

Maar waarom voel ik me hetzelfde als gisteren? Blijkbaar heb ik het niet los kunnen laten. Gisteren was verleden tijd, maar die stomme gedachten laat je teveel herinneren van gisteren. Kon je die gedachten maar uitschakelen en gewoon niets voelen. Eigenlijk moet je voelen ipv denken. Denken kan je grote invloed geven op je leven maar ook je gevoelens. Ik had bij me vorige relatie 9 jaar lang op gedachten geleefd, niet op me gevoel, maar nu leef ik zeer enorm op me gevoel en dat bevestigt dat ik mezelf ben en laat me niet te veel door gedachten het leven leiden. Maar hoe ik me nu voel, is natuurlijk en misschien wel herkenbaar voor anderen, maar ik weet niet hoe ik hiermee op bepaalde manier los moet laten, want ik ben enorm teleurgesteld in deze maatschappij. Zoals je misschien mijn bericht van gisteren kon lezen, heb ik het allemaal beetje gehad, ik weet dat er andere mensen zijn die langer bezig zijn met werk zoeken, maar ik voel alsof ik hier jaren vast zit. Ik voel me opgesloten, ongevraagd opgesloten, ik word gedwongen om gewoon maar thuis te zitten met miniscule geld waar je niet veel mee kan doen. Zuinger en zuiniger leven, ik word er gek van! Ik ben 2 keer in mijn leven arm geweest, echt arm. Gewoon met niets had ik zelf rond moeten komen, met 3 banen en me meao te behalen. En dat heb ik gelukkig behaald, alleen met me stomme kop was ik het vergeten mee te nemen uit me ex huis, heeft hij al die diploma's gewoon verscheurd! Asshole! Hij heeft zelf geen papieren maar een strafblad! Maar goed, dat is ook verleden, maar ik besef nu dat alsof ik 15 jaar lang heb geslapen of dronken ben geweest!!! Waar was ik al die tijd, waarom moest ik weer de goedzak spelen en de ideale vriendin spelen voor je partner? Whattheheck!!! Van sommige dingen heb ik spijt en sommige dingen niet. Maar ik moet echt n leren loslaten, ik bereik er niets mee en ik heb er niets aan. Dus ik wil vanaf nu niet meer aan vroeger denken. Bij sommige heb ik er veel van geleerd maar sommige had ik liever eerder wakker was geweest en op tijd weg was gegaan. Maar ja, liefde maakt blind! Maar gelukkig heb ik wel een goeie normale relatie, mijn vriend is super, hij neemt mij zoals ik ben en ik kan gewoon helemaal mezelf zijn. Meer wil je ook niet. Maar je moet jezelf niet langer in deze sleur blijven, dus ik wil ook mezelf weer oppeppen. Maar hoe het nu gaat, trek ik er even niet. Ik ben gewoon op! Ik ben gewoon pissig! Maar goed, aankomende dagen moet me vriend weer veel spelen (stomme carnaval, voor andere, have fun) Dus ik heb dan paar dagen alleen de ruimte voor mezelf, geen rekening mee hoeft te houden, en ik kan het zo laat en vroeg maken zoals ik me voel, dus ik probeer dingen te plannen voor mezelf om bezig te houden en verder ja, hopelijk komt een GELUK eens een keer voor me deur. Ik kan nu wel wat GELUK EN WONDER gebruiken. Ik wil mijn vrijheid terug!

Als ik me zo slecht voel, eet ik graag het liefst hele dag pepers, tot ik er buikpijn van krijg en ik ga mezelf dan vergiftigen met een junkfood, eigenlijk is dat zo slecht, het werkt alleen maar averechts, maar ik moest het doen, ik voel me zo k*t dus je wilt jezelf gewoon nog meer slechter voelen, gek is dat. Maar aan de ene kant, ik voel me wel opgelucht. Ik heb het gehad, nu snak ik wel weer naar gezonde dingen. Dus ja, ik moet gaan plannen in stukjes, wat ga ik doen morgen, zaterdag zondag maandag en dinsdag! Genoeg bloggen natuurlijk en ik wil wat layout veranderen, ik ben met deze niet zo tevreden mee, het is nog niet wie ik ben. Dus ik heb straks alle tijd om helemaal daarin te zitten en koken wanneer het mij uitkomt. Of 2 dagen niet douchen hahahaah... En zoveel guilty pleasure luisteren zonder je hoeven te schamen (spice girls? ) haahhaha... (ondertussen pakte ik even een glaasje water, wat kan water zo heerlijk smaken zeg!!! )

Ik ben nu naar de herhaling van TheCity marathon aan het kijken, best oppervlakkige programma serie, maar ik vind het wel erg leuk, mode wereld met mooie fashion en je droombaan zie je op tv, mijn god!!! Was ik dat maar. Een styliste, werken voor een magazine of modeshow, persevent gaan, op de frontrow zitten, het is oppervlakkig, ik weet het, maar ik vind het wel leuk. Mode heeft me altijd wel gefascineerd, alleen ik vind wel dat je echt bij jezelf moet blijven! Gisteren had ik zelf een quote bedacht:

'Basic and Black is what I love to dress, but my personality impress enough who I am' Ook vind ik het steeds leuk om zelf een quotes te verzinnen, dat gebaseerd word uit mijn dagelijkse ervaringen. Soms heb je van die dagen dat je gewoon even niet ziet zitten, maar op andere dagen voel je je wel weer helemaal jezelf, maar het is nu alweer bijna maart en ik word gewoon gek van thuis zitten, al kan ik wel blijven bloggen en bloggers gaan lezen, wat mij soms ook wel beetje help, maar ik moet eruit, de wereld in, me kennis ontwikkelen, nieuwe uitdagingen in me leven zien vinden en verder komen. Ik weet dat ik Nu hier ben, maar op dit moment voel ik me echt niet opperbest!

Ik laat het hierbij, ik ga straks nog even aan me blog werken, mijn layout bewerken. Tot die tijd hou ik het hierbij en wie weet ga ik het zeker binnen nu en straks me blog kenbaar maken, tenzij er al gelezen wordt, vind ik het al leuk maar goed, doe je ding! En ik hoop wel dat jij vandaag een leuke dag hebt!!

Bedankt voor je tijd! Ik doe me best!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!