About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 28 december 2013

Anders indelen of is voorlopig deze goed?

Ik heb nog niet veel verstand van updates en ik wil mijn pagina wel wat mooier maken, maar daarin moet ik me gaan verdiepen, wie weet doe ik dat wel binnenkort, zolang ik nog geen werk heb, ga ik er gebruik van maken. Dat is weer nieuwe voornemens erbij! Nou de lijst wordt wel langer zo. Hopelijk krijg ik ze allemaal weg. Misschien is het handig om zelf in een boekje te schrijven wat mijn voornemens zijn, bij elke pagina zet ik er wel weer steeds wat bij. Onthouden!

Ik kijk dagelijks naar verschillende blogs, over lifestyles, fashion, beauty,music, DIY's,  foods, travel, aparte thema, mannen blogs etc, zo leuk en verschillend en je hebt echt wat aan die informatie. Maar ik wil ook soort gelijke zoiets doen maar dan met dit erbij. Wat er werkelijk in mijn hoofd afspeelt en ook werkelijk op het plaatje gezet worden. Gedachten met dagboek, kledingtips, stijlen, eten, vriendschappen, ruzies, teleurstellingen, wijze woorden, quotes, inspiraties van mensen, etc ga zo maar door. Ik moet denk ik echt een notitie ga maken en dan uitwerken, wie weet maak ik het kenbaar voor mensen, of misschien ook weer niet. Ene kant blijf ik graag anoniem, maar aan de andere kant, ik heb niets om te schamen. Misschien omdat ik niet wil dat iedereen dit van mij weet, maar aan de andere kant, ja, het is niet raars. Ik weet het nog steeds niet, ik moet erover nadenken.

Ik wil vandaag echter iets eerder naar bed gaan, want iedere dag zo laat, voel ik me altijd gaar de volgende dag, zo suf, actieloos, doelloos, futloos. Dus ik hou het kort, ik ga ook niet langer youtuben of wat dan ook, al die blogs lezen en volgen, zo slaap ik anders nooit! Door de lezen van bloggers hou je hersens actief en spannend en je wilt ook, je raakt geïnspireerd en op die manier blijf ik natuurlijk wakker.

O,ja, dit wil ik nog wel even kwijt, ik had toch verteld dat ik ergens anders had gesolliciteerd, in een nieuw concept? Ik twijfel misschien daaraan, omdat ik het toch best eng en spannend vind en ik ben de persoon die alles meteen goed wilt doen en fouten maken zie ik dat als een faal. Maar juist daarom moet ik overheen komen, wie weet word ik wel aangenomen. Het is iets heel nieuwe ervaringen opdoen en je kan daar blijven werken tot je met pensioen gaat. Maar aan de andere kant, ik hou nog steeds van mode en tattoo's. Als het aan mij lag en ik heb geld, had ik een eigen winkel geopend met tattooshop erbij. Dat zou geweldig zijn! Ik ben dan de eigenaresse en styliste en helpt mensen met liefde met alles, therapie, hartje luchten, verkopen en stylen en adviseren en tussendoor een tattooshop erbij. Ik ben gek op tattoo's en kleding, daarin voel ik me meer mezelf, denk ik, maar dan moet je gaan nadenken, kan je dat wel doen tot je pensioen? Nou ik weet het niet! Snap je? Of ik moet gewoon doen wat ik leuk vind of ik moet vooruit denken en verstandig zijn voor later. Wat dan als ik het niet leuk vind en ik mis de kleding? Pffff...lastig soms. Alhoewel ik bijna niet meer wordt aangenomen, vanwege mijn leeftijd, al zie je er nog goed uit en gedressd, maar leeftijd speelt zeer een hoge norm bij bedrijven, vooral kledingwinkels, jongeren merken of middle merken, het maakt niet uit, of ik ben te jong of te oud. Ik kon echt mezelf zijn bij me oude werkgever. Qua kleding, haren, weet ik veel, heerlijk en ik deed me werk zoals het hoort natuurlijk. t liefst wil ik toch wel weer in de kledingzaak werken maar aan de andere kant kan ik beter voor veiligheid gaan. Bij die ene waar ik gesprek had, hebben een doorgroei mogelijkheden en het is groot bedrijf en je kan alle kanten op. Dat ik door de weeks en 1 dag in de weekend in nette pakjes moet lopen en de rest gewoon mijn salaris kan uitgeven aan leuke kleding en make up, zo kan ik ook denken en kan ik weer mijn gezin verwennen. Wat een dilemma maar eigenlijk moet ik nu alles aanpakken wat ik krijg! De kans moet ik grijpen en zie ik dan wel weer, ik wil van die ww af! Ik ben nog hartstikke jong en ik kan nog veel meer!! help!!!!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!