About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

zaterdag 21 december 2013

Louise L. Hay

Dit stukje heb ik van Louise L. HAY, zij heeft boeken en audio cd. Ze leert jou op n andere manier van denken. Je gedachten veranderen in positief. Ik lees haar boeken al ruim 15 jaar. Nog steeds lees ik het. De fases in je leven veranderen continue. Je gedachten, je ervaringen, kennissen en inzichten veranderen. Maar soms voel je je down of je komt er niet uit met jezelf en lees ik nog n keer haar boeken. Ik vind t zo fijn, het heeft mij enorm veel steun gebracht en mezelf leren hoe ik anders kan denken. Naarmate ik steeds meer weet en bewust ben gaan leven, vind ik t ook fijn om delen aan iemand. Je leert mensen kennen die op je pad komen en vaak maak ik wel eens een flashback mee en dan denk ik 'O' dit is de reden waarom. Je moet voor jezelf niet zo beperkt maken en meer open mindedzijn met bepaalde inzichten van n ander. Al heb je t anders meegemaakt in je leven en anders hebt ervaren, is dat ook geen probleem maar sta er voor open. Iedere nieuwe stap dat je neemt, geeft jou ook nieuwe inzichten mee. Dus wees niet bang voor veranderingen. Het is zoals t is. Soms moet je veranderen als je gelukkig wilt zijn en niet tevreden bent met wat je nu hebt. Veranderen begin je bij jezelf en doe je zelf. Niet iedereen kan altijd jouw handje vasthouden. Vaak moet je ook alleen doen en dat is echt iets waar je straks trots op mag zijn. Vandaar dat ik nogmaals deze auteur met jullie willen delen. Natuurlijk zijn er ook andere inspiratie schrijver, maar op dit moment past zij bij mij en ik vind t heerlijk. T liefst wil ik al haar boeken hebben.

Today is a time of wonderful new beginnings. I live from the believe that we are here to bless and prosper each other. The safety I seek in the outer world begins with the safety I create within myself. I am always safe and divinely protected. I feel confident about my future. As I release the past and my fears, I embrace myself and life in a whole new light of freedom, compassion, joy and love. I release any need for struggle or suffering. We deserve all that is good. And so it is.

Als je die teksten iedere dag zou zeggen, weet ik zeker dat je t opgegeven moment ecgt aanvoelt dat t zo is en dan begin pas je proces in werking. Lees haar boeken als je nieuwschierig bent geworden. Ik heb 2 favorieten boeken waarvan 1 die heb ik uitgeleend zijn JE KUNT HET & JE KAN JE LEVEN HELEN. Deze boeken gaat over affirmaties en visualiseren.

Kijk maar wat je wilt.

Liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!