About me

Mijn foto
Simpel mens, maar met 'complicated' mind.

maandag 30 december 2013

Nog een dagje, dan bye bye...

Gisteren had ik gemeld dat ik even naar Zara zouden gaan en dat gingen we ook, maar ik had al voorgevoel dat het niet lang zal duren, omdat me vriendje niet zo goed tegen die rumoerige toeristen drukte aan kan, ik was daarop voorbereid, en ja wat wil je met zo'n drukke na-kerst-shopping-sale-@Zara periode??? Dus binnen 10 minuten waren we buiten, me vriendje zei nog, we gaan wel op de dinsdag als we naar schoonouders gaan, nou ik zei, WAT!! Nou mooi niet, dat is veel erger!! Dus ik zei maar, we gaan wel volgend jaar.. Helaas was ik niet geslaagd wat ik wilde en het was echt druk, ik vind Zara in Amsterdam die net nieuw was verbouwd juist slechter qua ruimte, zo slecht ingericht, klant onvriendelijke ingericht, het is klein benauwd, airco is nog steeds stuk, al vanaf het begin, ze openen zoveel winkels maar geen geld voor een goeie airco's? En ze betalen zeer slecht, rare onregelmatige werktijden, de personeel zien er altijd zwaar uitgebuit en uitgeput uit, geen glimlach, altijd stress, onaardig of ze spreken geen Nederlands! Maar we gaan volgende keer wel naar Hoofddorp Zara, daar spreken ze wel Nederlands en ze groeten en doen gewoon normaal zoals het hoort, zonder als een gestressde kippetjes bij te lopen. Ik ben niet zo tegen Zara, maar ze hebben beste wel leuke collectie, niet allemaal, het is allemaal gemaakt voor ideale figuren, ik weet niet, maar de pasvorm staat mij nooit. Behalve op de mannen collectie, die vind ik veel leuker. Voor kinderen is het wel weer leuk, leuke jassen, hip en vrolijker, leuker dan de H&M collectie voor kinderen. Ik zit soms wel eens te denken, misschien kan ik die bon verkopen? hahaha..

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe concept collectie van Mango. De prijs, de pasvorm etc, echt heel erg benieuwd!

Ik zat op 1 van de beautybloggers te kijken waaronder de beautylab en kittehcupcakes, zusters Verbon, mooie meiden, mooie zussen, grappig en leuk om naar te kijken. Serena had een leuke kerstcadeau gekregen waaronder ik al een tijdje naar oplossing zocht, want ik drink ook heel veel thee, maar die Chinese thee blaadjes storen me mate en ik vergeet elke keer als ik in stad ben, die kleine thee zeefje te halen, maar constant vergeet ik het, maar nu door die filmpje zag ik dat ze het heeft gekregen en die theepot met zeefje er in! hoe ideaal is dat! Dus ik ga denk ik toch maar naar buiten, ook voor frisse lucht en het schijnt erg glad te zijn buiten, dus ik trek mijn comfy sportschoenen aan en ga ik naar IKEA, dat is echt hier zo vlakbij. Ik hoop alleen hier geen rotjochies tegen te komen met klote vuurwerk!!! Zo hinderlijk!

Verder heb ik even gesurft voor een baan, maar helaas, momenteel zijn er geen leuke vacaturen meer, misschien volgend jaar wel weer. Hopelijk word ik vandaag of morgen en anders volgend jaar gebeld voor een afspraak. En ja, voorlopig geniet ik toch even stiekem thuis te zitten, maar aan de andere kant wil ik graag wel weer aan de slag!

Ik heb gisteren ineens een opruim-gedachten. Ik was van de week al begonnen met boeken verkopen, maar dat had ik niet moeten doen via de boekenwinkel, die zijn echt enorme afzetters, dus ik ga voortaan zelf verkopen op marktplaats.nl En ik heb best veel boeken die voor een leuk prijs kan verkopen en de rest geef ik weg aan instanties of de kringloop. En dan ga ik mijn boekenkast heel anders indelen met prulletjes en ditjes en datjes en bewaar alleen boeken die voor mij echt nuttig blijven. Beetje opruimen kan geen kwaad. Paar maanden terug was ik helemaal in de ban van naaimachine, stikken en DIY dingetjes maken, maar dat is nu helaas helemaal weg gezakt, ja ik verander ook als een mens, maar ik vind het nog steeds wel  leuk, alleen op het moment heb ik even geen inspiratie om te doen. Dus ik ga die naai tafel ook opruimen en anders inrichten, het ziet er nu uit als een opgeraapte zooitje bij elkaar en ik haat kleine briefjes! Dus ik heb genoeg te doen eigenlijk. Ik wil mijn keukenhoek een grote plant hebben, die ga ik ook eisen naar me vriend toe dat we die gaan halen!!! En die kastje gebruik ik dan voor de badkamer. Alleen ik moet een oplossing vinden voor mijn make up. Soms komt mijn stiefkind hier en ja die zit graag aan mijn make up dus ik ben op zoek naar een praktische make up box met slot! Momenteel gebruik ik nu make up reisdoos met slot, wat helpt maar niet praktisch met wat ik nodig heb, ik moet altijd rommelen en vinden en die lawaai tussendoor irriteert me mate!

Dus dat! En hopelijk heb ik volgend jaar mijn kledingkast!!! Ik moet echt een baan hebben en kan ik verder sparen, momenteel moet ik het doen met kleine beetjes, ik heb ergere meegemaakt, maar om weer zo te leven, kan ik niet tegen en helemaal afhankelijk zijn. Bah!

Nou voorlopig deze, misschien straks nog meer, maar ik ga nu even dressen en weg!

fijne dag nog en geniet ervan!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wees niet bang om een reactie of een bericht achter te laten, ik zal je niet bijten en wie weet kunnen we van elkaar iets leren. Fijne leesvoer!